میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

شاید شما هم جزء از ان دسته افرادی دارای اضافه وزن هستید که هرچه برای کاهش سایز و وزن خود و رسیدن به تناسب اندام تلاش میکنند به نتیجه مطلوب نمیرسند و میخواهید با یک قرص یا کپسول چربیسوز از شر چربی های چند ساله خود رها شوید و لباسهای مورد علاقه تان را بپوشید با همه این تفاسیر شرکت پاک تن طب محصولی فوق العاده در زمینه کاهش وزن - کاهش سایز - کاهش اشتها - به نام قرص (کپسول) لاغری گلوریا Gloria به شما پیشنهاد میکند. شرکت پاک تن طب در این مطلب قصد دارد تا به معرفی و مزایای قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria بپردازد.

مزایای قرص لاغری گلوریا Gloria:

1- کاهش سریع اشتها از همان روزهای ابتدایی مصرف

2- کاهش سایز

3- کاهش وزن

4- چربی سوزی بدون نیاز به رژیم و ورزش

5- جلو گیری از شل شدن و افتادگی پوست

6- حفظ زیبایی و شادابی صورت

7- تاثیر فوق العاده بر روی چربی های انباشته شده به خصوص در قسمت شکم پهلو و ران

8- افزایش فعالیت متابولیک مولکول های چربی

خانم ها و آقایان شاغل بسیاری وجود دارند که به علت سبک کاری خود فعالیت جسمی بسیار پایینی دارند و از طرفی مدت زمان کاری بالا انرژی برای انجام ورزش به طور منظم ندارند. همین علت به مرور زمان باعث چاقی و اضافه وزن در آن ها خواهد شد. برخی از مادران نیز پس از به پایان زایمان و گذراندن دوران شیردهی، رفته رفته دچار اضافه وزن می شوند و از طرفی آن ها نیز به خاطر نداشتن زمان کافی از ورزش روزانه عقب می مانند. تمام این عوامل پایین آمدن سوخت ساز بدن نسبت به کالری دریافتی را در پیش دارد.

برای افرادی که در مثال های بالا آورده شدند، بهترین گزینه می تواند استفاده از قرص های لاغری گلوریا باشد. این قرص به اندازه ی چشمگیری متابولیسم بدن را بالا می برد، به گونه ای که شخص پس از استفاده از این قرص گرما را در سطح و داخل بدن خود حس خواهد کرد.

به گفته متخصصان علم تغذیه و رژیم درمانی مصرف قرصهای لاغری شرکت بهین دارو هیچ گونه عارضه جانبی برای فرد مصرف کننده ایجاد نمیکند و ترکیبات محصولات 100 در صد گیاهی میباشد.

قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria محصولی ویژه جهت مصرف خانمها و اقایان میباشد .

فرمول قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria به قدری قدرتمند است که فرد مصرف کننده از همان روزهای ابتدایی مصرف تعغیرات را به خوبی احساس میکند .

قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria هم باعث کاهش وزن میشود و هم سایز شما را کم میکند و علاوه بر این به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمیزند.

قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria یک قرص لاغری بسیار قوی میباشد که اشتهای شما را تا حد صفر کاهش میدهد و چربیسوزی قوی نیز دارد.

قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria با تکنولژی جدید و با دوز فوق العاده با لاتر و کیفیتی متفاوت وارد بازار شده است .

قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria فعالیت متا بولیک مولکولهای چربی را افزایش میدهد و باعث میشود تا مولکولهای چربی سریع تر تبدیل به انرزی شود.

و همچنین قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria تبدیل قند به چربی را مسدود کرده و جذب چربی های اضافه بدن جلو گیری میکند .

 

موارد منع مصرف قرص(کپسول) لاغری گلوریا Gloria:

افراد زیر 18 و بالای 50 سال

مشکلات کبدی و کلیوی

مشکلات قلبی و معده

فشار خون بالا

فشار خون پایین

دیابت

خانمهای باردار و شیرده

  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی