میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

چرا خواب اهمیت دارد؟

خوابیدن ممکن است ساده به نظر برسد، اما این عمل بسیار قدرتمند تمامی بدن را تحت تاثیر قرار داده و نه تنها بر روی سلامت اندام ها، استخوان ها و ماهیچه ها، بلکه بر روی عملکرد مغز نیز اثر می گذارد. به همین دلیل بی خوابی علاوه بر اینکه برای فرد آزار دهنده می باشد، می تواند باعث بروز انواع بیماری ها در بدن نیز گردد. خواب کافی درست مانند رژیم غذایی و سبک زندگی، سلامتی شما را تحت تاثیر قرار داده و به شما کمک می کند در طول روز با تمرکز بیشتری وظایف خود را انجام دهید. اختلالات خواب به دلایل مختلف پزشکی و روانپزشکی ایجاد می شود که یکی از مهم ترین آن ها اضطراب و استرس می باشد.

قرص خواب آور گیاهی والی فلور

شرکت داروسازی نیاک محصولی کاملا گیاهی به نام قرص والی فلور تولید کرده است که آرام بخش، ضد اضطراب و همچنین خواب آور می باشد. این محصول که با استفاده از عصاره گیاهان سنبل الطیب (Valerian) و گل ساعتی (Passion Flower) تهیه شده است، کیفیت خواب را بهبود بخشیده و موجب کاهش زمان اِلقاء خواب می شود.

ترکیبات قرص والی فلور

✅ سنبل الطیب: سنبل الطیب گیاهی خوشبو و معطر است که به دلیل آنکه گربه ها بوی آن را از دور تشخیص داده و به طرفش می روند، علف گربه نیز نامیده می شود. این گیاه که برخی آن را والرین می نامند، ضد اسپاسم، ضد تشنج و ضد هیجان بوده و برای ناراحتی های هیستری و عصبی مفید می باشد. سنبل الطیب آرام بخش بوده و به برطرف کردن دلهره، تشویش، نگرانی و همچنین درمان بی خوابی کمک می کند. عصاره والرین از ریزوم و ریشه گیاه valeriana officinalis (سنبل الطیب) تهیه می شود که این گیاه بومی اروپا و مناطق گرمسیر و مرطوب آسیا بوده و مصرف این گیاه از قرن هشتم به عنوان دارو در اروپا معمول گردیده است.

✅ گل ساعتی: گل ساعتی نیز خواص درمانی مشابه با والرین داشته و برای درمان حالات مرتبط با افسردگی، عصبانیت، بی خوابی و مشکلات گوارشی دارای منشأ عصبی از آن استفاده می شود. عصاره پاسیفلور از سرشاخه های Passiflora incamata (گل ساعتی) تهیه می شود که بومی مناطق مرطوب آمریکا است و قرن ها توسط سرخپوستان آمریکا به عنوان آرام بخش و ضد تشنج مصرف می شده و در سال های اخیر نیز این گیاه مصرف گسترده و روز افزونی در اروپا و آمریکا پیدا کرده است.

آثار فارماکولوژیک

✅ عصاره پاسیفلور موجب کاهش فعالیت لوکوموتور می گردد.

✅ عصاره والرین و اسیدوالرینیک موجود در آن دارای اثرات سداتیو می باشد. دارو موجب بهبود کیفیت خواب شده و زمان القا خواب را کاهش می دهد.

مکانیسم اثر قرص والی فلور

تحقیقات اخیر نشان داده است که بعد از مصرف والرین غلظت گابا در فضای سیناپسی افزایش می یابد. همچنین معلوم شده که عصاره تام والرین موجب افزایش ترشح گابا از سیناپتوزوم ها می گردد.

موارد مصرف قرص خواب آور والی فلور

✅ اضطراب و بی خوابی های ناشی از آن

✅ بی قراری

✅ به عنوان یه داروی آرام بخش

✅ اسپاسم های گوارشی ناشی از استرس های عصبی

روش مصرف قرص والی فلور

✅ به عنوان آرام بخش: ۱ تا ۲ قرص، ۲ تا ۳ بار در روز

✅ درمان بی خوابی: ۱ تا ۲ قرص، نیم ساعت قبل از خواب

✅ اسپاسم های گوارشی: ۱ قرص، ۳ بار در روز

توصیه و احتیاط

✅ در افرادی که از دیگر داروهای موثر بر سیستم اعصاب استفاده می نمایند، بدون تجویز پزشک مصرف نگردد و تغییری در داروهای قبلی داده نشود.

✅ شروع اثرات ممکن است سریع نبوده و با تاخیر بروز نماید.

معرفی محصولات مشابه

شرکت داروی گیاهی نیاک محصول آرام بخش دیگری با نام شربت مفرح ابریشمی تولید کرده است که نشاط آورد بوده و به درمان افسردگی کمک می کند. در ساخت این محصول که تقویت کننده حافظه نیز می باشد، از پیله ابریشم، زعفران، دارچین، میخک و… استفاده شده است. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی پاک تن طب شربت مفرح ابریشمی نیاک و سایر دارو های گیاهی تولید شده توسط این شرکت قدیمی و معتبر را مشاهده و بررسی کرده، و سپس محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

  • ۹۹/۰۲/۱۸
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی