میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

حب سورنجان شفای کردستان

حب سورنجان محصول دیگری از شفای کردستان می باشد که به منظور حل مشکلات عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول از بهترین مواد اولیه ساخته شده و برای درمان بیماری هایی مانند روماتیسم، دردهای مفصلی و سیاتیکی، یبوست، کاهش فشار خون و چربی، پاکسازی بدن و … مفید می باشد.

سورنجان، کلاله زعفران، آلوئه ورا، کتیرا و شکر سرخ ترکیبات سازنده این داروی گیاهی می باشد. این داروهای گیاهی با بهره گیری از طب سنتی و آزمایشگاه های تخصصی برای رسیدن به بالاترین اثرگذاری  با یک دیگر ترکیب شده اند.

لازم به ذکر است علاوه بر خاصیت بی شمار هر یک از اجزای ترکیبی، کتیرا و زعفران به عنوان مصلح صبر زرد ( آلوئه ورا) و شکر سرخ و زعفران به عنوان مصلح سورنجان در این دارو به کار رفته است.

ویژگی های کلی حب سورنجان شفای کردستان

✅ تولید ایران

✅ محصول شرکت شفای کردستان

✅ مناسب برای افراد بالای ۷ سال

✅ با ماندگاری دو ساله

✅ وزن خالص ۳۰ گرم

✅ به صورت حب یا قرص

✅ تولید شده از بهترین مواد اولیه

✅ بدون عوارض جانبی

✅ دارای مجوز از سازمان بهداشت غذا و دارو

موارد مصرف حب سورنجان

✅ درمان ورم مفاصل، روماتیسم، تسکین درد استخوان و درمان سیاتیک

✅ درمان نقرس

✅ تنظیم کردن چربی و فشار خون

✅ کنترل دیابت و قند خون

✅ افزایش قوای جنسی

✅ باد شکن و ضد نفخ

✅ افزایش قوای عمومی بدن و نیرو بخش

✅ ضد سرطان

✅ درمان یبوست و مسهل

✅ مفید برای لاغری و کاهش وزن ( در صورتی که بین غذا مصرف شود)

✅ معالجه و درمان یرقان و ورم طحال

ترکیبات حب سورنجان شفای کردستان

حب سورنجان دارای ترکیبات کاملا گیاهی و بدون عوارض جانبی می باشد. همان طور که گفته شد با تکیه بر طب سنتی اجزای این محصول با یک دیگر ترکیب شده تا اثرات نامطلوب سورنجان و صبر زرد به کمک کتیرا، زعفران و شکر سرخ اصلاح شود. برای آشنایی با نحوه عملکرد هر یک از اجزای این ترکیب شما را به مطالعه ادامه این مقاله دعوت می کنیم.

نقش ریشه سورنجان در حب سورنجان

سورنجان که با نام گل حسرت نیز شناخته می شود گیاهی علفی و پایا از تیره سوسنی ها است که در چمنزارها و مراتع مرطوب و خاک های سبک رشد می کند. سورنجان دارای پیاز بزرگ و گوشتدار است که در پوشش های نازک محفوظ شده است. این گیاه دارای ظاهری شبیه زعفران می باشد و به همین دلیل به آن زعفران علفزار نیز گفته می شود. تفاوت عمده آن با زعفران در تعداد پرچم ها و برآمدگی آن می باشد. گل های سورنجان ۶ پرچم و گل زعفران دارای ۳ پرچم است. هم چنین برآمدگی ریشه زعفران کوچک و تقریبا مدور است در حالی که ریشه سورنجان دراز می باشد.

✅ خواص مصرف سورنجان

✅ طبع این گیاه گرم و خشک است و در طب سنتی از ضماد این گیاه برای درمان نقرس و دردهای مفصلی استفاده می شود. سورنجان مسهل و تقویت کننده قوای جنسی نیز می باشد.

✅ با توجه به سمیت شدید سورنجان، موارد مصرف داخلی داخلی این گیاه نادر است و تنها در موارد حاد مانند حملات نقرسی و تب مالت استفاده می شود. در گذشته از این گیاه برای درمان تومورهای پوستیف کوندلیوم، پسوریازیس، التهاب همراه با نکروز عروق، التهاب تاندون ها، التهابات مجاری گوارشی، تشمع کبد، لوسمی حاد و مزمن، آلودگی به شپش، آسم و روماتیسم استفاده می شد.

✅ سورنجان بهترین دارو برای نقرس است و در داروهای ساخته شده برای این بیماری از عصاره سورنجان استفاده می شود.

✅ ترکیب آن با صبر زرد برای معالجه سیاتیک مفید است.

✅ ضماد آن برای تسکین درد استخوان ها و از بین بردن ورم ها در مواقع آسیب دیدگی خوب است.

✅ برای درمان ورم مفاصل و روماتیسم بسیار مفید است.

✅ درمان زخم های کهنه، معالجه یرقان و ورم طحال، تحریک و تقویت نیروی جنسی، جلوگیری از سرطان، باد شکن بودن و تقویت بدن از دیگر خواص مصرف سورنجان می باشد.

خواص پودر صبر زرد در حب سورنجان

صبر زرد که امروزه به عنوان آلوئه ورا می شناسیم یکی از گیاهانی ست که قبل از میلاد نیز مورد مصرف مردم بوده است. طبق روایات کلئوپاترا ملکه مصرف پوست خود را هر روز با آن ماساژ می داد. مصریان از صبر زرد برای مومیایی کردن مردگان خود نیز استفاده می کردند. در کتاب مقدس نیز از این گیاه فراوان یاد شده است.

صبر زرد از نظر طب سنتی دارای طبیعت گرم و خشک می باشد. برگ های آن ( برگ های آلوئه ورا) حالت ژله ای دارند و از این عصاره برای مصارف پزشکی استفاده می شود.

فواید مصرف صبر زرد ( آلوئه ورا)

✅ تصفیه خون

✅ معالجه اسهال خونی

✅ برطرف کردن خارش ناشی از گزیدگی حشرات

✅ درمان صرع

✅ بهبود آسم

✅ درمان اگزما

✅ از بین بردن گرفتگی های کبدی

✅ التیام زخم

✅ کنترل قند خون و کمک به بیماران دیابتی

✅ درمان ریزش مو

✅ از بین بردن یبوست و پاکسازی روده ها

✅ مرطوب کردن پوست

✅ مفید برای شست و شو و پاکسازی چشم و زخم های بدن

✅ تقویت عمومی بدن

✅ کاهش فشار خون و کمک به سلامت قلب

✅ مفید برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام

نقش صمغ کتیرا در حب سورنجان شفای کردستان

کتیرا صمغ و شیره گیاهی به نام گون است. گون درختچه های کوتاهی هستند که گونه های مختلفی دارند و در مناطق استپی و کوهستانی ایران رشد می کنند. کتیرا صمغی است که از ساقه گون گرفته می شود. این صمغ معمولا بر اثر شکافی که بر ساقه گون وارد می شود جاری شده و سپس خشک می شود. این شیره خشک شده را جمع کرده و به عنوان کتیرا در بازار عرضه می شود.

کتیرا ترکیبی چسبناک، بدون بو، بدون مزه و پلی ساکاریدهای محلول در آب است. صمغی که از گیاه گون به عنوان کتیرا گرفته می شود به صورت پولک یا ورقه های نازک پیچ خورده خشک می شود و بعد پودر می گردد. کتیرای خشک برای تبدیل شدن به ژل، آب را جذب می کند. تراکانتانتین ذرات اصلی تشکیل دهنده کتیرا هستند که به شدت محلول در آب هستند. در مقابل باسورین کم تر در آب محلول است اما ورم می کند و ژل کتیرا را تشکیل می دهد. کتیرا غنی از کلسیم و منیزیم است و حدود ۳ درصد حاوی پروتئین و آلکالوئید می باشد.

خواص کتیرای موجود در حب سورنجان برای سلامتی

✅ جلوگیری از سکته قلبی

✅ کنترل جریان خون شدید در طول دوره های قاعدگی

✅ مفید برای خانم های باردار

✅ جلوگیری از کمر درد

✅ مقوی

✅ مفید برای اختلالات شدید مانند سرفه و اسهال

✅ درمان سوختگی

✅ تقویت قوای جنسی مردان

✅ افزایش سایز سینه

✅ افزایش شیر مادران

✅ درمان یبوست و ملین

نقش شکر سرخ در حب سورنجان

شکر سرخ یکی از انواع شکر و نوع طبیعی آن است. شکر سرخ در واقع شکر خامی است که از عصاره اصلی گیاه نیشکر به دست می آید. هیچ ماده افزودنی شیمیایی در فرآیند تولید شکر سرخ دخالت ندارد و سرشار از انواع املاح، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. شکر سرخ طبیعت گرم و تر دارد و برای رفع سردی بدن مفید است.

این شکر طبیعی و خالص دارای میزان کالری و ساکاروز کمتری نسبته به انواع دیگر می باشد و رنگ آن وابسته به مزرعه کشت نیشکر، نوع نیشکر کاشته شده و میزان حرارت داده شده در هنگام پخت متفاوت است.

شکر سرخ یک ماده مغذی در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری های می باشد. این تریکب حاوی  آهن، آنتی اکسیدان، فیبر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و فسفر است. هم چنین مقادیر فراوانی از پروتئین، ویتامین و املاح معدنی در شکر سرخ وجود دارد.

خواص مصرف شکر سرخ

✅ درمان سرماخوردگی

✅ برطرف کننده گرفتگی صدا، باز کننده گلو و درمان ریه خشک

✅ ضد نفخ، ملین و درمان کننده یبوست

✅ برطرف کننده سودای بدن

✅ پاکسازی خون و تقویت کبد

✅ کم کالری و مناسب برای افراد تحت رژِم های لاغری

✅ شادابی و جوان سازی پوست

✅ استحکام استخوان ها و مفاصل

✅ جلوگیری از پیری زود رس

✅ درمان دردهای شکمی و التهابات معده

✅ تقویت قوای جنسی

نقش کلاله زعفران در حب سورنجان

چیزی که ما به عنوان زعفران می شناسیم و از آن در پخت غذاها استفاده می کنیم در واقع کلاله گل زعفران می باشد. زعفران از زمان های بسیار دور در ایران و هندوستان کشت می شد و بعدها توسط اعراب در قرون وسطی به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا معرفی شد.

زعفران از قدیم به عنوان یک داروی خانگی برای درمان دردهای معده، گرفتگی عضلات، سرفه، گرفتگی های ریوی مانند آسم و داروی آرامش بخش برای درمان لثه و دندان استفاده می شد. در چند سال اخیر تحقیاقات فراوانی بر روی خواص ضد سرطانی زعفران انجام شد. کارتنوئیدهایی که در زعفران وجود دارند حالت توموری بافت را کاهش داده و یا شروع حالت سرطان زایی را در بافت هایی مانند کبد انسان به تاخیر می اندازد.

ترکیبات زعفران چربی سرم خون را کاهش داده و اکسیژن بافت ها را افزایش می دهند. کروسین و کروستین خواص پاک کنندگی دارند و خطر آسیب های بافتی را کاهش می دهند. خاصیت ضد افسردگی زعفران مقاومت بدن را نسبت به بسیاری بیماری ها افزایش می دهد. هم چنین باعث افزایش حساسیت سلول ها به انسولین و کاهش فشار خون می گردد.

طریقه مصرف حب سورنجان

✅ میزان مصرف طبیعی برای حب سورنجان بین ۳ تا ۶ عدد حب در روز می باشد.

✅ برای کاهش وزن و رفع چربی های دور شکم و پهلو، حب سورنجان را بین غذا و همراه با آب مصرف کنید.

✅ این محصول را باید در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری کنید.

عوارض مصرف حب سورنجان

🔴 با توجه به گیاهی بودن این محصول، در صورتی که طبق دوز مشخص شده و توصیه شده مصرف گردد مشکلی برای شخص مصرف کننده در پی نخواهد داشت.

🔴 در صورت داشتن حساسیت به هر یک از اجزای این محصول مصرف آن را قطع کنید.

موارد منع مصرف حب سورنجان

🔴 بیماران قلبی

🔴 زنان باردار

🔴 کسانی که دیابت دارند و از داروهای شیمیایی استفاده می کنند، دوز داروی مصرفی باید به گونه ای باشد که دچار افت قند خون نگردند.

🔴  بیمارانی که فشار خون پایین دارند با احتیاط باید از حب سورنجان استفاده کنند تا باعث افت فشار خون نگردد.

  • ۹۹/۰۸/۱۹
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی