میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

آشنایی کامل با رنگ آمیزی ظروف سفالی

ظروف سفالی یکی از رایج ترین ظروف دست ساز در مقایسه با انواع ظروف سفال، سرامیک و چینی می باشد که در  قسمت های مختلف دکوراسیون می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید از بشقاب های سفالی به عنوان یک دیوارکوب زیبا و جایگزین تابلو استفاده کنید. یا از ظروف سفالی مخصوص برای خوردن غذا و نوشیدنی استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از ظروف سفالی برای سفره هفت سین بسیار رایج و محبوب می باشد.

به همین دلیل بسیاری از افراد به دلیل علاقه و یا کسب درآمد به دنبال یادگیری رنگ آمیزی سفال هستند. امروزه ظروف خام سفالی در اکثر فروشگاه های هنرهای دستی و ظروف سفالی وجود دارد. شما می توانید این ظروف را تهیه کرده و نقاشی های زیبا روی آن بکشید. برای آشنایی با روش رنگ آمیزی ظروف سفالی با مجله دکوکاف، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو همراه باشید.

اجرا و معرفی بهترین ایده دکوراسیون کافی شاپ

امروزه یکی از رویاها و هدف های بسیاری از افراد، داشتن یک کافی شاپ است. در واقع این ایده ممکن است از خیال و ذهن بسیاری از ما عبور کرده باشد. بسیاری از ما کافه کوچک و دنج خودمان را تصور کرده ایم؛ در حالی که برخی دیگر به دنبال کافه های شلوغ در جاهای پر رفت و آمد شهر بوده اند.

شاید امروز وقت پیوستن این رویا به حقیقت باشد. اما موضوعی که باید پیش از هر چیزی به آن توجه کرد دکوراسیون کافی شاپ است. در حال حاضر دکوراسیون کافه نقش اساسی در موفقیت آن دارد. هر کافه دارای یک نوع سبک دکوراسیون و چیدمان می باشد که آن را از سایر کافه ها متمایز کرده. و حتی باعث برتری آن می شود.

اگر به دنبال ایده های خاص برای طراحی دکوراسیون کافی شاپ هستید با مجله دکوکاف، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو همراه باشید. در این مقاله سعی خواهیم کرد اطلاعات خوبی از نحوه چیدمان و طراحی دکوراسیون کافی شاپ ارائه کنیم.

راهنمای کامل استفاده و خرید ظروف چوبی دست ساز مدرن

ظروف چوبی دست ساز یکی از زیباترین وسایلی ست که در دکوراسیون منزل و محیط های مختلف مانند کافه، اداره و .. می توان از آن استفاده کرد. ظروف چوبی به دلیل سبک و ساختار خود با انواع دکوراسیون و چیدمان سازگاری دارند.

از طرفی رنگ چوب از رنگ هایی ست که مغز نسبت به آن واکنش مثبت نشان می دهد و باعث آرامش بیشتر فرد می شود. در فنگ شویی نیز به استفاده از لوازم چوبی توصیه می شود. بر این اساس ظروف چوبی می توانند انرژی های منفی را از محیط دفع کرده و باعث انرژی مثبت شود.

ظروف چوبی دست ساز علاوه بر اینکه جنبه زیبایی و دکوری دارند برای استفاده روزانه و به ویژه پذیرایی نیز بسیار مناسب هستند. اگر به دنبال خرید انواع ظروف چوبی دست ساز هستید با مجله دکوکاف، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو همراه باشید.

ایده چیدمان قاب عکس و عکس بر روی دیوار: چگونه یک گالری عکس خانوادگی داشته باشیم

قاب عکس  و عکس های چاپ شده از بهترین وسایلی هستند که می توانید خانه تان را صمیمی تر و گرم تر کنید. استفاده از قاب عکس و عکس های خانوادگی در چیدمان علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن خانه می شود باعث می شود لحظات خوب زندگی تان یادآوری شود.

اگر شما هم به درست کردن یک گالری عکس خانوادگی روی دیوار و شلف علاقه دارید با ما همراه باشید. در این مقاله ابتدا مروری بر ایده و نحوه چیدمان تابلو روی دیوار خواهیم داشت. سپس چیدمان عکس بدون قاب بر روی دیوار و ایده های استفاده از عکس های خانوادگی در منزل را پیشنهاد می کنیم.

ایده های ارزان برای تغییر دکوراسیون

برای تغییر دکوراسیون پذیرایی و قسمت های مختلف خانه راه های مختلفی وجود دارد. اما این راه ها همیشه ارزان نیستند و گاهی نیاز به هزینه بالا برای زیباتر کردن خانه دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد از همان ابتدا ایده تغییر دکوراسیون منزل را از سر خود باز کرده. و به وضعیت موجود بسنده می کنند.

اما در کنار راه های پرهزینه که برای تغییر دکوراسیون وجود دارد شما می توانید از ایده های ارزان و خلاقانه استفاده کنید. ایده هایی که نیاز به کمی هزینه اولیه و هم چنین مقداری ذوق هنری و جسارت می خواهد.

اگر به دنبال ایده های ارزان برای تغییر دکوراسیون هستید با ما همراه باشید. ایده های زیبایی در انتظار شماست!

چه چیزی پشت ماکت فلزی موتور هارلی دیویدسون قرار دارد؟ (مروری بر تاریخچه شرکت هارلی دیویدسون)

هارلی دیویدسون یک شرکت موتورسیکلت ساز امریکایی مشهور می باشد. این شرکت در سال ۱۹۰۳ در میلواکی تاسیس شد. شرکت هارلی دیویدسون یکی از دو تولید کننده اصلی موتورسیکلت در آمریکا می باشد که توانست از رکود بزرگ جان سالم به در برد. این شرکت از مشکلات مختلف مانند دوره های ضعیف اقتصادی، رقابت شدید جهانی، مالکیت های متعدد و .. جان سالم به در برده است تا به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان موتورسیکلت در جهان تبدیل شود.

هارلی دیویدسون یک برند نمادین و محبوب می باشد که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. امروزه علاوه بر موتورسیکلت محصولات تجاری دیگر مانند پوشاک، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی، اسباب بازی و … نیز با برند هارلی دیویدسون به بازار عرضه می شود.

هارلی دیویدسون کار خود را با موتورسیکلت های سریع و سفارشی سازی شروع کرد. این شرکت به طور سنتی موتور سیکلت های کروز سنگین با حجم موتور بیش از ۷۰۰ میلی لیتر را به بازار عرضه می کرد. اما کم کم مدل ها و پیشنهادات خود را با دنیای جدید وفق داد. و مدل هایی برای حرکت در خیابان ها و استفاده روزمره با وزن متوسط عرضه کرد.

قوانین چیدمان منزل: ۱۲  قانون طراحی خانه که هرگز نباید بشکنید

بسیاری از معماران و طراحان داخلی دکوراسیون قوانینی دارند در هنگام طراحی خانه به آن ها می گوید چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری را نه! این قوانین هم از نظر عملکردی و هم از نظر زیبایی چیدمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

به همین دلیل طراحان داخلی قوانینی را برای چیدمان منزل توصیه می کنند که هرگز نباید آن ها را زیر پا بگذارید. اگر به دنبال ساختن یک خانه رویایی هستید با مجله دکوکاف همراه باشید.

آنچه در این مطلب از قوانین چیدمان منزل خواهید خواند:

احساس، شکل و عملکرد را فراموش نکنید

نورپردازی خود را لایه لایه کنید

از بافت، رنگ و چاپ غافل نشوید

نقطه کانونی خود را در چیدمان پیدا کنید

ریتم و جریان زندگی را در نظر بگیرید

اندازه فرش را متناسب انتخاب کنید

امضای شخصی خود را در دکوراسیون داشته باشید

بچه ها و حیوانات خانگی را فراموش نکنید

فضایی برای سرگرمی آسان ایجاد کنید

وسایل قدیمی، وسایل جدید می سازند

هماهنگی و تناسب را بپذیرید

حس خود را جدی بگیرید و ریسک کنید

معرفی انواع دکوری مناسب برای روی اپن

چیدمان آشپزخانه و انتخاب دکوری مناسب برای روی اپن، می تواند تاثیر زیادی در شادابی و زیباتر نشان دادن آشپزخانه و دکوراسیون کلی شما داشته باشد.

به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم انواع دکوری مناسب برای روی اپن که می توانید استفاده کنید را معرفی کنیم. با مجله دکوکاف، همراه باشید.

آنچه در این مطب خواهید خواند:

چگونه دکوری مناسب برای روی اپن بخریم؟

دکوری مناسب برای آشپزخانه هایی با سبک های مختلف

انتخاب دکوری مناسب در آشپزخانه های مدرن

انتخاب دکوری مناسب در آشپزخانه های کلاسیک

لیست وسایل دکوری عروس : با این لیست چیزی را از قلم نمی اندازید

لیست وسایل دکوری عروس به شما کمک خواهد که در خرید جهزیه راحت تر پیش بروید و در این وسط چیزی از قلم نیفتد. خرید جهزیه یک پروسه سنگین و دشوار است. شما باید صدها قلم وسیله برای منزل نو بخرید. و با توجه به تنوع وسیله ها و تعداد زیاد آن ها، احتمال اینکه چیزی فراموش شود زیاد است.

به همین دلیل لیست های آماده ای تهیه شده که به شما در خرید جهیزیه کمک می کنند. ما نیز در تیم دکوکاف، سعی کرده ایم لیست وسایل دکوری عروس که باید در خرید جهزیه انجام دهید را برای شما گردآوری کنیم. به این امید که بتوانیم سهم کوچکی در زیباتر کردن منزل شما داشته باشیم.

اگر به دنبال چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل جدید هستید مطالعه این مقاله از مجله نیویورک تایمز نیز بسیار مفید خواهد بود: چگونه منزل خود را به روش حرفه ای ها تزئین کنیم (راهنمای گام به گام برای داشتن بهترین دکوراسیون منزل )

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

انواع دکوری منزل عروس

وسایل دکوری جهیزیه عروس برای پذیرایی

لیست وسایل دکوری عروس برای راهرو

لیست وسایل دکوری عروس برای آشپزخانه

لیست وسایل دکوری عروس برای اتاق خواب

لیست وسایل دکوری عروس برای سرویس بهداشتی

ترندهای دکوراسیون چوبی روستیک چیست؟

در چند سال اخیر استفاده از فلزات و چوب در صنعت دکوراسیون بسیار ترند شده است. میز های چوبی و فلزی در طراحی‌ نمای خانه های به سبک روستیک، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. به دلیل طبیعی بودن و رنگ خاص چوب، خانه با دیزاین های چوبی دارای فضای منحصر به فردی می شود. اگر شما نیز این حس را در خانه خود می پسندید، بهتر است که از سبک مذکور در منزل خود استفاده کنید.

با داشتن میز و مبل های چوبی در دکوراسیون منزل خود، شما می توانید حس و حال کلبه های جنگلی و عطر و بوی جنگل را در خانه خود احساس کنید. تمام این لوازم‌ چوبی در کنار هم منزل شما را رویایی خواهند کرد. با داشتن یک دکوراسیون روستیک زیبا در خانه، به همراه میز های فلزی و چوبی شما می توانید فضای امنی را در کنار احساسی خوش در منزل خود تجربه کنید.

  • ۰۰/۰۷/۱۳
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی