میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

خوشبختانه دکوری اپن آشپزخانه، شما در تلاش خود برای ایجاد یک فضای خیره کننده تنها نیستید. هزاران طراح داخلی هستند که کاری را که شما می‌خواهید انجام دهید، انجام داده‌اند، و بسیاری از آنها از مشاوره دادن به شما خوشحالند.

برای کمک به شما در انجام پروژه دکوری اپن آشپزخانه دکوراسیون منزل خود، از طراحان داخلی خواستیم تا برخی از نکات دکوراسیون مورد علاقه خود را با ما در میان بگذارند - و آنها هم دکوری روی اپن تحویل دادند. بنابراین دکوری روی اپن، چه در حال تغییر سریع خانه خود باشید و چه به بازسازی کامل بپردازید، مطمئناً الهاماتی را که برای شروع، برداشتن قدم بعدی یا به پایان رساندن پروژه خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

01 دکوری اپن آشپزخانه
از 52
قبل از انتخاب پالت، موارد ضروری دکوری اپن آشپزخانه را ذخیره کنید
اتاق نشیمن پر از مبلمان مشکی، زغالی، قهوه ای و سفید
طراحی کتی هاجز
هنگام تزئین یک فضا، بسیاری از افراد با تعهد به یک پالت دکوری روی اپن شروع می کنند. اما ریچارد پتری، کارشناس داخلی در توماس ساندرسون، توصیه می‌کند که این مرحله را تا مدت‌ها در مراحل بعدی موکول کنید.

او می‌گوید: «قبل از اینکه وارد خانه شوید، دکوری اپن آشپزخانه طرح رنگ خود را انتخاب نکنید. درعوض، وسایل ضروری -مانند فرش، مبلمان روکش شده و موارد دیگر- را تهیه کنید و به آنها اجازه دهید پالت شما را مطلع کنند.


02
از 52
لایه بندی منابع نوری مختلف
یک اتاق خواب تک رنگ با چندین منبع نور: دو چراغ رومیزی سفید، یک چراغ کار کوچک و یک لوستر بافته شده
BECCA INTERIORS
هیچ اتاقی بدون چراغ روشنایی کامل نمی شود. در واقع، به گفته بسیاری از طراحان، هیچ اتاقی بدون حداقل سه چراغ روشنایی کامل نیست.

امی بل، طراح دکوراسیون داخلی در Red Chair Home Interiors، می گوید: «بسیاری از مردم به نورپردازی خود توجه کافی ندارند. اتاق‌های نشیمن و اتاق‌خواب باید حداقل سه منبع نور علاوه بر نور بالای سر داشته باشند.
این تنظیمات باید گزینه‌های محیطی زیادی را در اختیار شما قرار دهد و می‌توانید با افزودن کم‌نور به چراغ‌هایتان، آن را انعطاف‌پذیرتر کنید.


03
از 52
در هر اتاق یک نقطه کانونی قرار دهید
اتاق نشیمن با شومینه آبی پر جنب و جوش
طراحی مری پاتون
تکه‌های بیانیه‌سازی می‌توانند یک خانه را از ساده به خیره‌کننده تبدیل کنند، اما بسیاری از آن‌ها را دچار مشکل می‌کنند و ممکن است فضای خود را تحت تأثیر قرار دهید. یک قانون سرانگشتی که باید رعایت شود؟ در هر اتاق یک نمایشگر قرار دهید.

نیکول ابوت، طراح داخلی در FLOOR360، می‌گوید: «یک نقطه کانونی طراحی ایجاد کنید، مانند یک شومینه احاطه شده با کاشی‌هایی با فرمت بزرگ، یک فرش پله‌ای زیب دکوری اپن آشپزخانه ا، یا یک لایه پشتی کاشی آشپزخانه».

04
از 52 دکوری اپن آشپزخانه
از روندها دور شوید
یک دفتر کار خانگی باریک که با قطعاتی که از حرکات طراحی متفاوت کشیده شده اند تزئین شده است
PROEM STUDIO
روندها می توانند فوق العاده وسوسه انگیز باشند. اما با هر طراحی صحبت کنید، همان توصیه را خواهید شنید: روی چیزی که دوست دارید تمرکز کنید نه چیزی که دیگران دوست دارند.

از روندها پیروی نکنید. آنها می‌آیند و می‌روند.» آلیس چیو، مدیر Miss Alice Designs، می‌گوید. "اگر آن را ساده نگه دارید و با وسایلی که دوست دارید تزئین کنید، دکوری اپن آشپزخانه فضای شما در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد."


05
از 52
یک لایه پایه بی زمان بسازید
اتاق غذاخوری پر از مبلمان چوبی شیک و لوازم جانبی آبی چشمگیر
طراحی کتی مارتینز
هنگام تزئین، اتاق را به چند لایه مختلف تقسیم کنید. لایه پایه شما باید شامل بزرگترین مبلمان شما باشد - قطعاتی که از خانه به خانه با خود می برید. لایه دوم شما شامل مبلمان کوچکتر است. و  دکوری روی اپن لایه سوم شما شامل منسوجات و لوازم جانبی است. از آنجایی که این لایه‌ها انعطاف‌پذیرتر هستند، می‌توانید در حین حرکت از خانه به خانه، آن‌ها را تعویض کنید.

چارلی هانتمن، طراح داخلی و صاحب طراحی داخلی آگوست بلک، می‌گوید: «همیشه مطمئن دکوری روی اپن شوید که اتاق دارای لایه‌هایی است. «تکه‌های اصلی – مانند مبل، میز کوکتل، و فرش – فضا را زمین‌بندی می‌کنند. گزینه‌های ثانویه و لوازم جانبی - مانند میزهای کناری، اشیاء تزئینی، منسوجات و هنر - عناصری هستند که خانه را به خانه تبدیل می‌کنند.
برای اینکه در لایه های دوم و سوم خود انعطاف بیشتری داشته باشید، بسیاری از طراحان توصیه می کنند که لایه پایه خود را تا حد امکان کلاسیک و همه کاره نگه دارید.


06
از 52 دکوری اپن آشپزخانه
جریان ترافیک را در طرح بندی خود فاکتور کنید
نمای بالای یک اتاق نشیمن پر از مبلمان مدرن با فاصله
طراحی LILJENCRANTZ
هنگام چیدمان مبلمان خود، دکوری اپن آشپزخانه مطمئن شوید که به خود و مهمانانتان فضای زیادی برای جابجایی بدهید - طراحان به این چرخش می گویند.

«مردم همیشه دوست دارند مبلمانشان متناسب باشد. اما، شما نمی‌خواهید اتاقی شلوغ باشد یا باعث ترافیک شود. دکوری اپن آشپزخانه "وقتی گردش خون کافی داشته باشید، اتاقی راحت تر می شود."

او توصیه می‌کند بین قطعات بزرگ‌تر مبلمان، یک راهرو به عرض 4 فوت بگذارید و بین قطعات کوچک‌تر مبلمان، 14 تا 18 دکوری اپن آشپزخانه اینچ اتاق تنفس بگذارید.

  • ۰۰/۱۲/۱۱
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی