میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

بازی با نسبت های مختلف دکوری مناسب برای روی اپن
یک اتاق غذاخوری با مبلمان دکوری مناسب برای روی اپن شیک و یک فانوس کره ای بسیار بزرگ
فقط به صورت سفارشی
از اینکه با برخی از قطعات بزرگ و با برخی دیگر کوچک شوید، نترسید. هانتمن می گوید: «بازی با نسبت های مختلف مهم است. مقیاس مناسب این قدرت را دارد که یک فضا را کاملاً متحول کند. باید بین عناصر مختلف یک اتاق هم افزایی و تنش وجود داشته باشد.»

جن پینتو، طراح داخلی ارشد در جکسون دکوری مناسب برای روی اپن دیزاین و بازسازی، خاطرنشان می کند که این قانون نه تنها به فضای شما جذابیت می بخشد، بلکه از شلوغی بیش از حد آن نیز جلوگیری می کند.

بسیاری از مردم از لوازم جانبی، نور یا مبلمان بزرگ می ترسند زیرا فکر می کنند فضا را تحت تأثیر قرار می دهد. اما در بسیاری از شرایط، اقلام آنها خیلی کوچک هستند. برای جبران اشتباه دکوری مناسب برای روی اپن خود، اغلب موارد بیشتری را برای پر کردن فضا اضافه می‌کنند، که می‌تواند باعث به هم ریختگی فضا شود.»

09
از 52
دو بار اندازه گیری کنید، یک بار بخرید
یک اتاق نشیمن با یک کاناپه سفید بزرگ و یک درخت انجیر برگ کمانچه بزرگ
طراحی: YAEL WEISS INTERIORS، عکس: نیکول کوهن
این عبارت در واقع «دوبار اندازه گیری، یک بار برش» است. اما به گفته طراحان، "دوبار اندازه گیری، یک بار خرید" شعاری است که ارزش توجه دارد.

مایکل هلویگ، طراح داخلی در مایکل هلویگ داخلی، می گوید: "همیشه قبل از ایجاد هرگونه تغییر در دکوراسیون خود، اندازه اتاق خود را بدانید." سقف‌ها، دیوارها، کف‌ها و هر تکه مبلمانی را که می‌خواهید در اطراف نگه دارید اندازه‌گیری کنید.

بتی براندولینو، طراح داخلی در Fresh Twist Studio، می‌گوید: «هیچ چیز بدتر از داشتن مبل، فرش یا نورپردازی در اندازه نامناسب نیست». رایج ترین اشتباه طراحی که او می بیند صاحبان خانه مرتکب می شوند؟ خرید اقلامی که برای یک فضای معین خیلی کوچک هستند.

10
از 52
قطعاتی را انتخاب کنید که می توانند چند دکوری مناسب برای روی اپن کار را انجام دهند
یک میز اتاق نشیمن با یک سینی ذخیره سازی قابل حمل
دکور لکلر
یکی از راه های دست کم گرفته شده برای همه کاره تر کردن فضای شما؟ قطعاتی را ذخیره کنید که می توانند بیش از یک کار را انجام دهند.

استر دورمر، طراح داخلی می گوید: توصیه مورد علاقه من این است که اتاق نشیمن خود را به گونه ای طراحی کنید که انعطاف پذیر باشد. از سینی‌ها استفاده کنید تا عثمانی‌ها را به میزهای دکوری مناسب برای روی اپن کوچک تبدیل کنید، و بالش‌هایی را که می‌توانند به عنوان نشیمن‌گاه روی زمین تبدیل شوند. افزودنی هایی مانند این می تواند به شما کمک کند فضای خود را بهینه کنید - آن را حتی کاربردی تر و قابل زندگی تر می کند.

 11 عثمانی انباری که به همان اندازه شیک و کاربردی هستند
11
از 52
با متعهد شدن به یک پالت گرم یا سرد، آن را ساده نگه دارید
اتاق غذاخوری با صندلی های زرد و بالش های پرتابی رنگارنگ
تایلر کارو
متعادل کردن رنگ های مختلف می تواند ترسناک باشد - به خصوص اگر برای اولین بار دکوراتور هستید. و دقیقاً به همین دلیل است که Becc Burgmann، مدیر و بنیانگذار طراحی و دکوراسیون داخلی Becc Burgmann، سیدنی، استفاده از رنگ‌های سرد یا فقط رنگ‌های گرم را توصیه می‌کند.

او می‌گوید: «هنگامی که شروع می‌کنید، رنگ‌های گرم و سرد را با هم ترکیب نکنید، زیرا یافتن تعادل مناسب می‌تواند واقعاً مشکل باشد. «اگر کوسن‌های جدیدی انتخاب می‌کنید، کوسن‌هایی را انتخاب کنید که همگی از رنگ‌های سرد (مثلاً رنگ‌های آبی) یا رنگ‌های گرم (مثلاً قرمز و زرد) متفاوت هستند.»

12
از 52
آثار هنری خود را پایین بیاورید
یک اتاق نشیمن با یک کاناپه عاج و یک نقاشی انتزاعی کم ارتفاع
SIRE DESIGN
هنر می تواند یک فضا را متحول کند. اما با توجه به Holly Witten، صاحب Holly Witten Designs، ممکن است مال خود را خیلی بالا آویزان کنید.

او می گوید: «کار هنری خود را پایین بیاورید. "مگر اینکه یک تکه مبلمان زیر آن قرار گیرد، هنر باید حدود 60 تا 62 اینچ از زمین آویزان شود." چرا؟ این هنر شما را برای اکثر مردم در سطح چشم نگه می دارد.

13
از 52
به یک لکه چوب ساده بچسبید
یک اتاق غذاخوری با دیوارهای چوبی و یک میز چوبی همسان
طراحی: MINDY GAYER، عکس: VANESSA LENTINE
اگر قصد دارید خانه خود را با چوب پر کنید، لکه های چوب خود را ساده و روان نگه دارید.

کایلی بودیا، طراح داخلی در Bee's Knees Interior Design، می‌گوید: «تعداد لکه‌ها در آنجا بسیار زیاد است. اما اگر رنگی را انتخاب کنید که ته رنگ نارنجی یا قرمز داشته باشد، می تواند کل اتاق را از بین ببرد. با چسبیدن به چیزی بی انتها، در نهایت به فضایی خواهید رسید که تزیین آن آسان‌تر است - این به ویژه برای اتاق‌هایی با کف‌پوش‌های چوبی سخت یا دیوارهایی با اندود چوبی مهم است.

و مطمئن شوید که لکه های خود را از اتاقی به اتاق دیگر ثابت نگه دارید. Bodiya می‌گوید: «اگر لکه‌های نامتناسبی دارید، کل طرح را از بین می‌برد.

14
از 52
در مقابل تمایل به فشار دادن مبلمان خود به دیوار مقاومت کنید
دفتر کار خانگی که با مبلمانی که به سمت مرکز دکوری مناسب برای روی اپن اتاق رانده شده تزئین شده است
استودیو جن پابلو
برخلاف تصور رایج، مبلمان شما نیازی به قرار دادن مستقیم روی دیوارهای شما ندارد.

جیمز کالیم، موسس و مدیرعامل Only Silent، می‌ دکوری مناسب برای روی اپن گوید: «اتاق در واقع بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و مبلمان در وسط قرار دارند.» «من این نصیحت را دوست دارم زیرا غیرمعمول است. اما وقتی دنبال شد، یک لحظه عجب پس از درک کامل وجود دارد.

15
از 52
سقف خود را تزئین کنید
سقف ورودی که به رنگ طلایی و سفید قابل توجه است
طراحی ارین ویلیامسون
هنگام طراحی یک فضا، بسیاری از دکوری مناسب برای روی اپن ما به دیوارها و کف خود توجه می کنیم. اما سقف شما نیز سزاوار عشق است.

«افزودن کاغذ دیواری یا نمایشنامه

  • ۰۰/۱۲/۱۱
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی