میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

بهترین میز ناهار خوری ارتفاع میز ناهارخوری چقدر است؟ برای شما میز ناهارخوری است که متناسب با بودجه شما کار می کند، محکم ساخته شده است، در فضای شما قرار می گیرد و سبکی دارد که سال ها دوستش خواهید داشت. برخی از فاکتورهای اصلی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک محصول خوب در نظر بگیرید.

کریستوف پورنی، استاد تعمیرات مبلمان و نویسنده کتاب «انجیل مبلمان»، که خاطرنشان کرد یک میز خوب باید حداقل پنج تا 10 سال دوام بیاورد، گفت: اول، مراقب روندها باشید. او گفت: "اگر چیزی خیلی بد بو، با جزئیات بسیار عجیب و غریب دریافت کنید، ممکن است یک روز از خواب بیدار شوید و متعجب شوید که به چه فکر می کردید." "ساده و محکم نگه دارید."


در کنار مقرون به صرفه بودن و سبکی همیشگی، هنگام بازرسی میزها در فروشگاه های مبلمان، پایداری و ساخت و ساز مهم است. به این فکر کنید که نشستن پشت یکی از آن میزها چه احساسی دارد، آیا برای مدت طولانی راحت خواهد بود یا خیر، و مدل های کف را برای نشانه های سایش بررسی کنید. به دنبال بریدگی ها و خراش هایی باشید که ممکن است نشان دهد که میزها در صورت استفاده جدی در خانه چگونه دوام می آورند. اگر توصیه‌های ارتفاع میز ناهارخوری چقدر است؟ خاصی می‌خواهید، Wirecutter، سایت بررسی محصول نیویورک تایمز، راهنمای میز ناهارخوری عالی زیر 1000 دلار را در اینجا دارد.

فراتر از اصول اولیه، در اینجا چند جعبه اضافی وجود دارد که باید قبل از باز کردن کیف پول خود را بررسی کنید.

از نوار اندازه گیری خود استفاده کنید

تصویر ارتفاع میز ناهارخوری چقدر است؟
جدول قطره برگ Target شبیه به میز Drop-Leaf Origami از Crate & بشکه، اما یک چهارم قیمت است. آنقدر طولانی نیست، اما طراحی راحت مشابهی را ارائه می دهد.
میز قطره برگ Target شبیه به میز اوریگامی Drop-Leaf از Crate & Barrel است، اما یک چهارم قیمت است. آنقدر طولانی نیست، اما طراحی راحت مشابهی را ارائه می دهد. اعتبار...هدف
قانون شماره یک: میز ناهارخوری شما باید متناسب با فضای غذاخوری شما باشد! اما میز ناهارخوری یک مبلمان فریبنده بزرگ است و باید فضای اطراف آن را نیز در نظر بگیرید.

لوسی هریس، طراح داخلی در نیو می‌گوید: «علاوه بر جای پای میز، شما به سه فوت اتاق تنفس در هر طرف نیاز دارید - و بیشتر بهتر است - به راحتی روی یک صندلی بنشینید و در فضا حرکت کنید. یورک. بنابراین، چه بخشی از یک فضای چند منظوره یا یک اتاق غذاخوری جداگانه باشد، با اندازه گیری طول و عرض منطقه ای که می توانید به میز ناهارخوری اختصاص دهید، شروع کنید. سپس حدود شش فوت از این دو اندازه کم کنید تا طول و عرض میز ناهارخوری مورد نظر را بدست آورید.

بعد، به نحوه استفاده از جدول فکر کنید. مکس دایر، کهنه کار صنعت مبلمان و معاون فعلی کازگودز (مقوله ای از مبلمان سخت مانند میز، می گوید: "تصور کنید که هر مکان روی میز به 22 تا 24 اینچ فضای میز نیاز دارد و صندلی های بزرگتر به فضای بیشتری نیاز دارند." ، کابینت و صندلی) در صنایع لا-زی-بوی.

به عنوان یک آپارتمان نشین قدیمی، متوجه شده ام که "وزن بصری" یک تکه مبلمان واقعا می تواند بر بزرگی آن در یک اتاق تاثیر بگذارد. ممکن است از نظر فنی مناسب باشد، اما اگر یک قطعه تیره یا حجیم باشد یا اگر خیلی به مبلمان دیگر نزدیک باشد، بزرگ به نظر می رسد.

انتخاب سر دبیر

19 دستور العمل بسیار آسان برای زمانی که در حال سوختن هستید

تبدیل شدن به یک زن بدون او

بله، حیوانات خانگی شما همچنین می توانند پوند همه گیر شوند
برای تجسم اینکه چگونه یک تکه مبلمان بزرگتر به نظر می رسد، زمان بگذارید و طول و عرض را روی زمین ببندید (من دوست دارم از نوار نقاش استفاده کنم)، و همچنین ارتفاع میز. من معمولاً روی گوشه‌های نوارم با متر می‌ایستم، سپس سعی می‌کنم آن فضا را با مبلمانی هم اندازه (مانند چند صندلی) پر کنم و یک قدم به عقب برمی‌گردم تا ببینم چه حسی دارد. همچنین این کمک می کند که یک دوست با متر نوار در آنجا بایستد در حالی که شما نگاه می کنید.

اگر فضای کمی دارید، گزینه‌هایی مانند برگ‌ها را در نظر بگیرید که به جدول اجازه می‌دهند تا امتداد پیدا کند. مردیث ماهونی، بنیانگذار و مدیر طراحی Birch Lane، گفت: «اینها به شما امکان می دهند میز را برای نیازهای مختلف سرگرمی و اندازه های مهمانی سفارشی کنید.

چیزی که آقای پورنی ارتفاع میز ناهارخوری چقدر است؟ نسبت به آن هشدار داد، مکانیسم‌ها یا برگ‌های زیادی بود که در جدول چسبیده یا پنهان شده‌اند (در مقایسه با برگ‌های مستقل). او گفت: «اگر چیزهایی را بخرید که خیلی پیچیده هستند، فرصت بیشتری برای شکست چیزی است.

قبل از تصمیم گیری در مورد شکل، نیازهای خود را در نظر بگیرید

تصویر

اعتبار ... مایکل هسیون
میزهای مربع و مستطیل رایج ترین هستند، ارتفاع میز ناهارخوری چقدر است؟ بنابراین تعداد انتخاب های بیشتری را در آنجا با سبک ها، اندازه ها و گزینه های قابل افزایش خواهید یافت. اما یک میز گرد یا بیضی می‌تواند کمی فضای بیشتری را برای حرکت در اختیار شما قرار دهد، زیرا گوشه‌ها را قطع می‌کند اما همچنان سطح خوبی دارد. آقای دایر توضیح داد: "برای فضاهای مستطیلی و تنگ تر، بیضی ممکن است بهترین گزینه باشد."

خانم هریس گفت: «میزهای گرد یا بیضی می‌توانند برای مهمانی‌ها و گفتگوها عالی باشند، زیرا سر میز هم وجود ندارد.» از نظر فشار دادن افراد به داخل، شما فقط با محیط میز محدود هستید - اما زمانی که همه تنظیمات مکان خود را در یک میز گرد یا بیضی انجام دادید، می توانید فضای کمی را برای سرو قطعات از دست بدهید.

به تکیه گاه های میز توجه کنید

تصویر

اعتبار ... مایکل هسیون ارتفاع میز ناهارخوری چقدر است؟
پایه - معمولاً پاها، یک پایه یا یک پایه - می تواند روی تعداد افرادی که می توانید روی یک میز قرار دهید تأثیر بگذارد. "شما فقط می خواهید مطمئن شوید که t

  • ۰۰/۱۲/۱۳
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی