میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰


من فکر می کنم دکوری روی میز تلویزیون همه ما از مزایای داشتن تلویزیون در خانه هایمان لذت می بریم. ما زمان مناسبی را در مقابل آنها می گذرانیم، اما این یکی از کم تزئین ترین فضاها در خانه ما است. چرا فضای زیبایی ایجاد نکنید که بخواهید حتی زمانی که تلویزیون خاموش است به آن نگاه کنید! این روش های شگفت انگیز برای تزئین اطراف تلویزیون را بررسی کنید!

18 روش برای تزئین دور تلویزیون
من فکر می کنم که ما اغلب اطراف تلویزیون دکوری روی میز تلویزیون خود را نادیده می گیریم و اغلب می تواند فضای سختی برای تزئین باشد. اما، راه‌های بسیار هوشمندانه و شیک زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون کندن موهایتان یا قربانی تسلیم شدن، فضایی عالی ایجاد کنید.

همه ما می دانیم که تقلید صادقانه ترین شکل چاپلوسی است و وقتی چیزی را که دوست دارید پیدا می کنید، عاقلانه طراحی کنید، گاهی اوقات وقتی ایده های واقعا عالی دارید، ظاهر دلخواهتان دکوری روی میز تلویزیون را آسان تر می کند.

در خانه من، مسلماً ما چند تلویزیون داریم، و آنها دکوری روی میز تلویزیون بخش بزرگی از روزهای ما را بیش از آنچه من دوست دارم اعتراف کنم، تشکیل می دهند. با این حال، من احساس می کنم که آنها باید به نحوی مبدل یا تقویت شوند تا به طور یکپارچه با دکوراسیون خانه شما ترکیب شوند.


در سطح اصلی خانه، ما یک اتاق نشیمن، آشپزخانه دکوری روی میز تلویزیون و اتاق غذاخوری داریم که همه به روی یکدیگر باز هستند. تلویزیون ما از همه این اتاق ها قابل مشاهده است و این باعث می شود که یک ویژگی طراحی بزرگ در خانه ما باشد. هیچ کس دوست ندارد تلویزیون زشتی را ببیند که مانند انگشت شست زخمی بیرون زده است.

بنابراین، من سعی کردم فضای زیبایی ایجاد کنم که هنگام تماشای تلویزیون به خوبی به آن نگاه کنید، اما با تلویزیون خاموش نیز بتوانید از آن لذت ببرید!

نحوه تزئین اطراف تلویزیون

قاب های تلویزیون یک راه عالی برای تزئین اطراف تلویزیون دکوری روی میز تلویزیون هستند. ما یک قاب دور تلویزیون خود را از چوب بازیافتی قدیمی ساختیم که به تضعیف ظاهر سیاه تلویزیون که با تکنولوژی سیاه شدید کمک می کند. من همچنین با اضافه کردن یک کمد/بوفه سفید زیر تلویزیون فضا را نرمتر کردم. این به من اجازه می دهد فضایی را برای تزئین و ایجاد نرمی و بافت بیشتر در حین قاب بندی تلویزیون ایجاد کنم.

می توانید ببینید که چگونه این بوفه را در اینجا تغییر دادم.

ما سعی می‌کنیم همین رفتار را با تمام تلویزیون‌های خانه‌مان دکوری روی میز تلویزیون داشته باشیم تا به صورت ارگانیک‌تر به اتاق ادغام شوند. مشکل این است که گاهی اوقات پیدا کردن راه هایی برای تزئین اطراف تلویزیون سخت است و به همین دلیل است که این پست را می نویسم.


من 18 روش عالی برای تزئین اطراف تلویزیون جمع آوری کرده ام، آنها را بررسی کنید:
اول از همه، چرا سعی نکنید تلویزیون خود را پنهان کنید تا زمانی که روشن نیست حتی قابل مشاهده نباشد. این پلت فرم تلویزیون کشویی توسط Remodelaholic یک راه عالی برای عملکرد بیشتر و مجزا کردن تلویزیون در صورت عدم استفاده است. وقتی روی این مورد کلیک می کنید، آموزش کامل آنها و همچنین سایر ایده های تلویزیون عالی را بررسی کنید. چگونه کنسول تلویزیون خود را بسازید

 

این یکی دیگر از قاب های تلویزیون عالی از Remodelaholic است. این کمی شبیه به چیزی است که ما برای تلویزیون خود ساخته ایم. من می خواستم نشان دهم که آنها می توانند در بالای شومینه چقدر عالی به نظر برسند. چگونه اطراف تلویزیون را تزئین کنیم

 

این پست خیلی باحاله روشی که آنها تلویزیون را مبدل می کردند بسیار زیرکانه و مبتکرانه بود. خیلی شیک به نظر می رسد و حتی متوجه نمی شوید که تلویزیونی را پشت آثار هنری پنهان کرده است. این یک پروژه عالی است که توسط H2O Bungalow انجام شده است. روش های فوق العاده جالب برای تزئین اطراف تلویزیون و پنهان کردن همه آنها با هم

 

این پایه تلویزیونی به سبک صنعتی از خانه ییلاقی H2O یک راه عالی برای اضافه کردن علاقه و سبک به فضای تلویزیون یا مرکز سرگرمی است. کنسول تلویزیون خود را بسازید

 

اوه خدای من وسواس این نگاه از Tidbits و Twine دارم! من آن کمد با تلویزیون و همه لوازم جانبی دوست داشتنی از جمله سبدهای تنباکو را دکوری روی میز تلویزیون دوست دارم. این واقعاً یک راه عالی برای تجهیز یک مرکز سرگرمی است. این یک ایده عالی برای تلویزیون اتاق نشیمن است! روش های زیبا برای تزئین اطراف تلویزیون

 

یکی دیگر از راه های عالی برای تزئین و زیباسازی فضای دکوری روی میز تلویزیون تلویزیون، مجموعه دیوار گالری است. با استفاده از قطعاتی که به دقت انتخاب شده اند، در حالی که آنها را در یک الگوی متعادل قرار می دهید، چشم شما را به آثار هنری جلب می کند نه تلویزیون. من عاشق این نگاه هستم.

  • ۰۰/۱۲/۱۴
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی