میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روش مصرف قرص سیناگل

خرمالوی نارس با این که بسیار گس و قابض است و حالت جمع‌شدگی در دهان ایجاد می‌کند، بهترین و موثرترین دارو، برای تقویت معده و التیام بیماری‌های التهابی روده است.

خرمالویی که رسیده نباشد، حالت جمع شدگی در دهان ایجاد می‌کندکه نشانه قابض بودن آن است و برای پرزهای معده و تقویت عمل هضم بسیار مفید است.

همچنین افرادی که دچار بیماری های التهابی روده (IBD) مانند بیماری کرون و کولیت اولسراتیو هستند، می‌توانند از خاصیت جمع‌کنندگی خرمالویی که قدری نارس است نفع ببرند و خونریزی گوارشی خود را کنترل کنند.

سوزش و درد معده میتواند نشانه ای جدی از بروز یک بیماری خطرناک باشد. یکی از بیماری های مزمن دستگاه گوارش بر اثر رفلاکس اسید معده و محتویات معده به مری رخ می دهد و این بازگشت دیواره مری را تحریک می کند. اگر برای درمان این مسئله اقدام نکنید بافت انتهای مری را تخریب و به بافت روده ای تبدیل و امکان ابتلا به سرطان را زیاد می کند. یکی دیگر از دلایل سوزش معده زخم معده می باشد. اگر این بیماری درمان نشود به خونریزی و سوراخ شدن دیواره معده و مسدود شدن بین روده کوچک و معده می شود. سوزش معده می تواند دلایل مختلفی داشته و یا خود نشانه ای از بروز یک بیماری باشد. در صورت بروز آن باید حتما به پزشک مراجعه شود.

تقویت معده، رفع سوزش و درد معده با منشاء عصبی و ضد اسپاسم معده از جمله موارد مصرف داروی گیاهی سیناگل می باشد. سیناگل حاوی گل سرخ، سنبل­ الطیب و شیرین بیان می‌باشد. مواد موثره این قرص گیاهی عبارتند از ژرانیول، بورنئول، آلفا–پی نن، فن کن، ترپینولن، بتا–پی نن، بتا-بیزابولن، والرنال، اسیدوالرنیک، گلیسیریزین، تانن و گلیکوزید.

ترکیبات قرص تقویت معده سیناگل

مواد تشکیل دهنده این دارو شامل سنبل الطیب، گل سرخ و شیرین بیان می باشد که در ادامه به برخی از خواص این مواد اشاره می کنیم.

گل سرخ: این گیاه برای درمان و التیام زخم های روده و معده و کمک به هضم غذا و بهبود گردش خون و محافظت ازمعده کاربرد دارد.

سنبل الطیب: با خاصیت ضد التهابی که دارد، یکی از بهترین روش های شناخته شده درمان درد معده و باعث کم شدن گاز روده و معده می شود، جلوگیری از اسهال کرده و باعث سلامت دستگاه گوارش می شود.

شیرین بیان: با مصرف این گیاه می توان سوزش سر دل و معده را برطرف کرد و مانع از رشد باکتری سمی هلیکوباکترپیلوری که در روده و معده جا می گیرد می شود و در زخم معده و مسمومیت های غذایی باعث بهبودی می شود.

روش مصرف قرص سیناگل

نحوه و میزان مصرف این دارو بسته به نظر پزشک بین ۱ تا ۲ قرص هر ۸ ساعت تجویز می شود. این دارو خاصیت آرامش بخشی و خواب آوری دارد به همین دلیل پس از مصرف آن از رانندگی و کارهایی که نیاز به تمرکز بپرهیزید.

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

بدن برای دفع اجسام خارجی و ترشحات اضافی و پاک کردن مجرای تنفسی از سرفه به عنوان یک واکنش دفاعی بهره می برد. با وجود اینکه سرفه در پاکسازی بدن از عفونت و محرک ها نقش بسیار زیادی دارد، اما سرفه کردن مداوم می تواند آزار دهنده باشد. جهت درمان سرفه باید به علت و منشا آن توجه شود. دلایل احتمالی سرفه می تواند شامل موارد زیر باید:

✅ آلرژی و حساسیت ها

✅ عفونت

✅ ریفلاکس معده

استفاده از داروها و فرآورده های گیاهی می تواند گزینه ای مناسب جهت درمان سرفه باشد. شرکت داروسازی نیاک در این زمینه محصولی به نام کپسول زنیان مرکب تولید کرده است که دارای خاصیت ضد سرفه و ضر نفخ است. استفاده از کپسول زنیان مرکب نیاک می تواند موجب بهبود سرفه های خشک، سرفه های حساسیتی و سرفه های با منشاء نامشخص گردد.

ترکیبات موجود در کپسول زنیان مرکب از رفلاکس معده (بیماری GERD) جلوگیری کرده و به این ترتیب سرفه های ناشی از اسید معده را به طور موثری کاهش می دهد. این فرآورده گیاهی همچنین دارای ترکیبات ضد نفخ است که در درمان مواردی چون ورم معده و روده موثر است.

موارد مصرف کپسول زنیان مرکب نیاک

✅ وجود ترکیبات ضد نفخ و محافظ معده باعث می شود این فرآورده در مشکلاتی مانند ورم معده و روده، نفخ، احساس پری و رفلاکس معده موثر باشد.

✅ برطرف کننده سرفه های خشک

✅ سرفه های حساسیتی

✅ سرفه با منشا نامشخص

ترکیبات کپسول زنیان مرکب

زنیان و آویشن شیرازی حاوی مقادیر قابل توجهی تیمول و کارواکرول هستند که باعث افزایش ترشح موکوس و صفرا و آنزیم های گوارشی می شوند که در نهایت به بهبود فعالیت گوارشی و جلوگیری از ایجاد زخم گوارشی می انجامد. همچنین این مواد موثره خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارند و در مطالعه ای اثر مناسبی علیه هلیکوباکتر پیلوری از خود نشان دادند.

در تحقیقی اثرات آنتی کولینرژیک عصاره زنیان بررسی شد و مشاهده شد که مواد موجود در عصاره می تواند به صورت آنتاگونیست رقابتی بر گیرنده های استیل کولین عمل کند و باعث کاهش اسپاسم روده ای شود. همچنین این گیاه به همراه آویشن در برخی مطالعات خاصیت برونکودیلاتوری و آنتی هیستامینی از خود بروز داده و در مشکلات تنفسی و سرفه می تواند مورد استفاده قرار گیرد

✅ زنیان: زنیان یک گیاه دارویی معطر می باشد که از میوه و ریشه آن در طب سنتی برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شود. این گیاه ضد اسپاسم و بادشکن بوده و به درمان بیماری های معده، کبد و ناراحتی گلو و سرفه کمک می کند. زنیان منبعی غنی از تیمول (Thymol) می باشد که ضد عفونی کننده بوده و در بهبود سرفه موثر است.

✅ آویشن شیرازی: آویشن شیرازی گیاه دارویی دیگری می باشد که در تهیه کپسول زنیان مرکب به کار رفته است. این گیاه که حاوی ویتامین های A، B و E می باشد، معده را تقویت کرده و خواص ضد سرفه و گرفتگی گلو دارد.

✅ سیاه دانه

✅ مصطکی

✅ عسل تصفیه شده 

روش مصرف کپسول زنیان مرکب

✅ در صورتی که از کپسول زنیان مرکب نیاک به منظور رفع سرفه استفاده می کنید، می بایست ۳ تا ۴ بار در طول روز و هر بار یک کپسول را مصرف نمایید.

✅ جهت درمان بیماری ها و مشکلات گوارشی، پس از هر وعده غذایی یک عدد کپسول زنیان مرکب را مصرف نمایید.

✅ جهت دفع بلغم یک تا دو کپسول صبح ناشتا، و یک تا دو کپسول قبل از خواب مصرف شود. 

✅ بدیهی است در صورتی که پزشک معالج شما روش مصرف دیگری را تعیین کرده است، لازم است طبق نظر ایشان عمل نمایید.

موارد منع مصرف کپسول زنیان مرکب

✅ در صورت وجود حساسیت به هر یک از اجزا از مصرف دارو خودداری شود.

✅ در دوران بارداری به دلیل وجود گیاهانی همچون زنیان وآویشن شیرازی به دلیل داشتن تیمول فراوان، توصیه نمی شود.

✅ در دوران شیردهی، طبق نظر پزشک معالج مصرف شود. ممکن است باعث تغییر در طعم شیر شود.

تداخلات دارویی

تا کنون تداخل خاصی از مصرف این فرآورده و گیاهان مورد استفاده آن با سایر ترکیبات گزارش نشده است.

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

قرص نشاط نیاک – درمان سردرد مزمن و تقویت معده و کبد

ترک اعتیاد یک معضل اجتماعی و بهداشتی است که در اغلب کشور های جهان، به خصوص کشور های در حال توسعه، یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی و درمانی به حساب می آید. درمان سم زدایی و روان درمانی بعد از ترک دو بخش کلی درمان اعتیاد را تشکیل می دهند. در درمان سم زدایی، مواد مخدر از بدن فرد مبتلا به اعتیاد خارج شده و فرد معتاد اصطلاحا سم زدایی می شود. در بخش دوم یعنی روان درمانی، تمرکز بر پاک ماندن، کنترل وسوسه و عدم جذب به سوی مواد مخدر به بیمار آموزش داده می شود.

افرادی که قصد ترک اعتیاد خود را دارند به صورت کلی با ۳ چالش روبرو هستند:

✅ خماری: اولین موردی که فرد با آن درگیر است خماری است که با علائمی نظیر درد در بدن و تعریق و ضربان قلب بالا و بی قراری بروز می کند که داروی گیاهی رها برای کاهش این مورد می تواند کمک کننده باشد.

✅ وسوسه: یکی دیگر از مواردی که در زمان ترک فرد با آن درگیر است وسوسه و ولع استفاده مجدد مواد مخدر است. در این حالت فرد تمایل شدیدی به مصرف مجدد مواد مخدر دارد که باید در این مورد اطرافیان فرد شرایط را برای او مهیا کنند. افردی که تصمیم به ترک گرفته نیاز به آرامش زیاد و انگیزه دارد که باید توسط اطرافیان دریافت کند. اگر از اطرافیان شما کسی تصمیم به ترک دارد بهتر است که نهایت تلاش خود را برای ایجاد آرامش برای وی فراهم کنید.

✅ پاکسازی بدن: مورد نهایی پاکسازی بدن فرد معتاد از مواد سمی است. در ادامه مطلب تعدادی از محصولات گیاهی که برای پاکسازی بدن از سموم در دوران ترک اعتیاد می توان استفاده کرد را به شما معرفی خواهیم کرد. با مطالعه این موارد و انتخاب و خرید یکی از آنها می توانید فرآیند ترک اعتیاد را بهتر انجام به انجام برسانید.

موارد مصرف:

درمان سردرد مزمن

تقویت معده و کبد

درمان عوارض ناشی از ترک اعتیاد

جلوگیری از تهوع ناشی از بیماری حرکت (بیماری مسافرت)

دارای گواهی نامه بین المللی iso 10002

ترکیبات:

ریوند چینی

زنجبیل

تاتوره

عسل مصفا

تعداد:

۶۰ عدد

نحوه مصرف:

این قرص را باید طبق دستور پزشک و یا به مقدار ۱ تا ۲ عدد قرص در روز مصرف نمایید.

این دارو را بیش از مقدار ۲ قرص در روز مصرف نکنید

موارد منع مصرف:

مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی غیر مجاز است.

در صورت مشاهده یا بروز هرگونه حساسیت به ترکیبات دارو، از مصرف آن خودداری نمایید.

تداخل دارویی:

این دارو می تواند با برخی از داروهای آنتی کولینرژیک تداخل ایجاد نماید.

عوارض مصرف:

احتمال ایجاد حساسیت به اجزاء فرآورده، گلوکم، انسدادهای گوارشی، وضعیت های ناپایدار قلبی و عروقی،

در صورت وجود تب، هایپرتیروئید، فشارخون بالا و بیماری های ریوی

احتمال ایجاد حساسیت به اجزاء فرآورده، گلوکوم، انسداد‌های گوارشی، وضعیتهای ناپایدار قلبی و عروقی، در صورت وجود تب، هایپرتیروئید، فشار خون بالاو بیماریهای ریوی

توجه:

در هنگام مصرف این فرآورده مقدار نوشیدن آب را افزایش دهید

در کنار این قرص محصولات زیر توصیه می شود:

قلم ضد سردرد rnj

عصاره شش گیاه آنتی میگرن نچفت

قرص دایجستر – درمان رفلاکس و تقویت معده

قرص ایارج نیاک – درمان درد های مزمن و میگرن

شرایط نگهداری:

این محصول را دور از دسترس اطفال و در بسته بندی خود نگهداری

این محصول را دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری کنید.

توضیحات:

گیاه تاتوره حاوی آلکالوییدهایی مانند هیوسیامین، آتروپین و اسکوپولامین است که مسئول اصلی بروز اثرات فرآورده نیز هستند.

زنجبیل دارای ماده موثره جینجرول است و باعث افزایش اشتها، جلوگیری از تهوع و تحریک سیستم ایمنی می گردد.

ترکیبی است حاوی گیــاهانی همچون ریوند و تاتوره که دارای خواصی از جمله ضد التهاب، قابض و ضد باکتـری می باشند.

تمامی قسمتهای گیاه تاتوره حاوی سطوح خطرناک آلکالوئید تروپان، هیوسیامین و اسکوپولامین هستند که به عنوان

داروهای اعصاب و آنتی‌کولینرژیک استفاده می شوند. از ریوند به عنوان داروی تقویت کننده معده و کبد و به عنوان

یک عامل برای از بین بردن یبوست شدید استفاده شده است.

 

مطلب پیشنهادی:

بهبود کیفیت خواب با قرص خواب آور والی فلور

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

قرص ایارج به عنوان یک مسکن گیاهی کاربرد دارویی دارد. این قرص توسط شرکت داروسازی نیاک تولید شده و از گیاهانی مانند آلوئه ورا، عناب، زعفران در آن استفاده شده است. قرص ایارج به دلیل اینکه منشاء گیاهی دارد، عوارض مسکن‌های شیمیایی را نداشته و به سلامت دردهای مزمن کمک می‌نماید.

ایارج در طب سنتی

اعتقاد بر این بوده که تفسیر آن از حضرت حق می‌باش و کسی نمی‌داند که اولین بار این ترکیب چگونه به وجود آمده، به این علت اعتقاد داشتند، این ترکیب کار خدائی است.

علت نام ایارج این است که چون خواص مسهلی این دارو به جرم آن (دارچین، زنجبیل، سلیخه، زعفران) نمی‌باشد بلکه به قوت آن است از این‌رو آن فعل را کاری خدائی دانسته و مصرف این دارو طبیعت و اخلاط را در تسخیر خود در می‌آورد.

اولین معجون ایارج به اعتقاد صاحب ذخیره و قانون، روفس می‌باشد ولی عقیلی خراسانی صاحب کتاب قرابادین کبیر ارکاغانیس را به‌عنوان اولین فرد می‌شناسد.

این ترکیب در طول سالیان با آزمون و خطا مفرداتی به آن افزوده و گاهاً کاهسته شده است. در گذشته طبیبان از تجویز داروی ترکیبی برای مسهل امتناع می‌کردند و به خربق و حنظل بسنده می‌کردند و برای دفع ضرر آن مجبور بودند مصلحات و بدرقه‌ کننده‌ها و پادزهرها را به آن بیافزایند با آمدن ایارج کار آنها آسان گردید.

یکی از محاسن ایارج در این است که این دارو به مرور عمل مسهلی را انجام می‌دهد. مثلاً اگر امروز دارو مصرف شود روز دیگر شروع به عمل نموده و سمومات را از اعماق بدن آرام آرام بیرون می‌کشد.

ایارجات گوناگونند، برای مثال ایارج افتیمونی، روفس، فیقرا، لورغایا، ارکاغانیس، جالینوس، سقراط، و بسیاری ایارج دیگر و علت این فزونی اسم این است که هر گاه شخصی با ایارج چیزی افزوده و کاسته نام خود را بر آن نهاده است.

چرا قرص گیاهی ایارج توصیه می‌شود؟

هنگامی که عضوی از بدن درد می‌گیرد، بیمار برای برطرف کردن آن به دنبال هر راهی هست. مسکن‎‌های شیمیایی یکی از راه‌هایی هست که مردم به دنبال ان هستند. اما برخی دیگر استفاده از مسکن‌های گیاهی مانند قرص گیاهی ایارج را ترجیح می‎‌دهند. قرص‌های مسکن شیمیایی بعضی مواقع تاثیر زیادی بر کاهش دردهای مزمن دارند، اما ممکن است اعتیادآور باشند. علاوه بر ان اغلب موارد قرص‌های شیمیایی دارای عوارض جانبی هستند. با این حال برخی از افراد توجه زیادی به این عوارض ندارند. مسکن‌های گیاهی اثری تدریجی بر کاهش درد دارند و جایگزین مناسبی برای مسکن‌های شیمیایی هستند که عوارض جانبی انها بسیار کمتر است. اغلب مردم از خواص شگفت انگیز گیاهان دارویی بی‌خبر هستند. گیاهان دارویی در بسیاری از موارد علاه بر بهبود بیماری که به خاطر ان مصرف می‌شوند، تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر سایر اندام‌های بدن نیز دارند. از این رو اگر چه نباید در مصرف انها افراط نمود اما می‌توان با راحتی خیال از داروهای گیاهی استفاده نمود.

قرص گیاهی ایارج و خواص آن

یکی از قرص‌های مسکن و ضد درد گیاهی که توسط شرکت داروسازی نیاک به بازار ارائه داده شده است، قرص گیاهی ایارج است. قرص ایارج انواع دردهای مزمن مانند آرتریت روماتوئید، درد مفاصل، سردردهای میگرنی را کاهش می‌دهد. علاوه بر ان موجب تقویت سستی مثانه شده و می‌تواند لرزش‌های عصبی را ازبین ببرد.

مواد گیاهی موجود در قرص گیاهی ایارج

آلوئه‌ورا، دارچین، زعفران و عناب، سلیخه، مصطکی، عد و حب بلسان و اسارون از جمله گیاهان دارویی نام آشنایی هستند که در تهیه قرص گیاهی ایارج توسط شرکت نیاک بکار رفته‌اند.

✅ زعفران: درمان التهابات موضعی و کاهش درد، یکی دیگر از خواص زعفران است. برای افرادی که از آسیب های ورزشی، آرتریت، نقرس و سایر شرایط التهابی رنج می برند، این یک درمان فوق العاده است. همچنین برای درمان زخم ها و زخم های موضعی، آنتی اکسیدان های موجود در زعفران می تواند سرعت روند بهبود را افزایش دهد.

✅ دارچین: دارچین به دلیل خواص ضد التهابی که دارد، می تواند سفتی و سختی ماهیچه ها و مفاصل را از بین ببرد.دارچین برای بازیکنان ورزشی و افراد مبتلا به آرتریت توصیه می شود

✅ صبرزرد: از علائم ضد التهاب شگفت انگیز آلوئه ورا این است که خیلی فوری روی درد و تورم ناشی از آرتریت کار می کند.

✅ عناب: عناب با آرام کردن اعصاب درد را کاهش می‌دهد.

روش مصرف قرص درد مفاصل ایارج

هربسته قرص گیاهی ایارج حاوی ۳۰ عدد قرص است که باید هرشب قبل از خواب سه عدد از آن با آب و عسل مصرف شود.

موارد منع مصرف و احتیاط در مصرف قرص ضد درد ایارج

مصرف این قرص در دوران بارداری ممنوع و در دوران شیردهی باید زیر نظر پزشک باشد. زیرا قرص ایارج طعم شیر را تغییر می‌دهد.

معرفی محصولات مشابه

از داروهای دیگری که شرکت داروسازی نیاک برای تسکین درد تولید نموده است، قرص بدل (نشاط) نام دارد که علاوه برکاهش درد، تقویت کننده معده و کبد نیز هست. شما به راحتی و سفارش محصول در سایت پاک تن طب می‌توانید به این دو دارو دسترسی داشته باشید.

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

قرص آفرودیت یک داروی تقویت کننده میل جنسی برای آقایان و بانوان است که باعث افزایش سطح هورمون LH و تستوسترون شده و به این ترتیب ناتوانی های جنسی را بر طرف می کند.

قرص آفرودیت گل دارو

یکی از معیار های مهمی که امروزه برای بررسی میزان خوشبختی زوجین مورد توجه قرار می گیرد، میزان رضایت طرفین از روابط جنسی است. رابطه جنسی یک راه ارتباطی بسیار مهم برای همسران است که نه تنها جنبه فیزیکی، بلکه جنبه های روحی و عاطفی نیز دارد. به همین دلیل است که رفع مشکلات جنسی در بین زوجین اهمیت بسیار زیادی دارد.

قرص آفرودیت یک محصول گیاهی فوق العاده است که باعث برطرف شدن ناتوانی های جنسی در هر دو جنس می شود. این قرص که حاوی مواد موثره گیاهی چون ساپونین و استروئید ها می باشد، موجب بهبود اختلال نعوظ و تقویت آن شده و این مشکل جنسی رایج در بین آقایان را درمان می کند.

یکی دیگر از فواید مصرف قرص آفرودیت درمان انزال زودرس است، به همین دلیل است که برخی این قرص را با نام قرص تاخیری افرودیت می شناسند. این داروی گیاهی با افزایش تستوسترون و هورمون LH تمایلات جنسی در بانوان و آقایان را افزایش داده و به ایجاد یک رابطه جنسی رضایت بخش کمک می کند.

طبق بررسی های انجام شده مصرف طولانی مدت این قرص برای افزایش میزان اسپرم در آقایان نیز بسیار موثر است. قرص آفرودیت یک محصول ایرانی ساخت شرکت داروسازی معتبر گل دارو است که اثرات مشابه با فرآورده های خارجی دارد، اما در مقایسه با این محصولات خارجی قیمت آن بسیار مناسب می باشد.

ویژگی ها و موارد مصرف قرص آفرودیت

  • درمان ناتوانی های جنسی
  • بهبود اختلال نعوظ
  • افزایش تمایلات جنسی بانوان و آقایان
  • پیشگیری و درمان انزال زودرس
  • افزایش اسپرم
  • کاملا گیاهی و طبیعی

ترکیبات تشکیل دهنده

قرص آفرودیت با استفاده از عصاره های خشک استاندارد شده گیاهان زنجبیل، دارچین، زعفران و میوه خارخاسک تهیه شده است که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

  • خارخاسک (Tribulus terrestris): ترکیبات موجود در خارخاسک تعداد اسپرم ها را افزایش داده و برای افرادی که به دلیل کمبود اسپرم دچار عقیمی شده اند، بسیار مفید می باشند. عصاره خارخاسک همچنین باعث افزایش حرکت اسپرم و میزان زنده ماندن آن می شود. این گیاه برای افزایش میل جنسی زنان نیز مفید می باشد.
  • دارچین (Cinnamon): این گیاه خوشبو دارای طبع گرم و خشک بوده و به عنوان یک ادویه محبوب در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. دارچین باعث راحتی تنفس و نشاط شده و اسپرم ها را افزایش می دهد. این گیاه دارویی از گذشته تا به امروز جهت بیشتر شدن و بازیابی قوای جنسی به کار برده می شود.
  • زعفران (saffron): این گیاه ارزشمند نیز طبع گرم و خشک دارد. زعفران یک گیاه دارویی ضد افسردگی است که باعث شادی و نشاط شده تا حدودی اثرات آرامبخش نیز دارد. این گیاه همچنین تقویت کننده قوای جنسی است.
  • زنجبیل (Ginger): یکی از پرکاربرد ترین گیاهان دارویی است که سرشار از مواد مغذی بوده و مقوی حافظه و کاهش دهنده باد معده و روده می باشد. زنجبیل همچنین می تواند باعث تقویت نیروی جنسی شود.

مکانیسم و نحوه عملکرد قرص آفرودیت

ترکیبات گیاهی به کار رفته در تهیه آفرودیت حاوی مواد موثره ای چون ساپونین، اسانس ها و استروئیدها می باشند که ناتوانی های جنسی در هر دو جنس را بر طرف کرده و باعث اتساع عروق آلت و در نتیجه حفظ طولانی مدت نعوظ می شوند. این ترکیبات گیاهی همچنین به طور موثری از انزال های زودرس و ناقص پیشگیری کرده و با افزایش تمایلات جنسی، یک عمل جنسی رضایت بخش را برای زوجین ایجاد می کنند.

قرص آفرودیت در بدنسازی

تستوسترون یک هورمون ضروری برای رشد آقایان است که در بدن خانم ها نیز به میزان بسیار کمتر وجود دارد. هورمون تستوسترون مسئول افزایش حجم توده های عضلات بوده و نقش مهمی در تنظیم گلوکز، انسولین و متابولیسم چربی ایفا می کند. به همین دلیل است که برخی افراد برای بدنسازی و افزایش حجم توده های عضلانی از مکمل های حاوی تستوسترون استفاده می کنند. همانطور که پیش از این اشاره شد، مصرف قرص آفرودیت گل دارو باعث افزایش میزان تستوسترون می شود.

مصرف قرص گیاهی آفرودیت در دوران بارداری و شیردهی

استفاده از این قرص برای خانم ها در دوران بارداری ممنوع می باشد، اما مصرف آفرودیت در زنان شیرده مانعی نداشته و باعث افزایش میل جنسی آن ها می شود.

قرص افرودیت چه عوارضی دارد؟

این داروی تقویت کننده قوای جنسی عوارض جانبی ندارد، اما افرادی که نسبت به گیاهان دارویی تشکیل دهنده آفرودیت حساسیت دارند، باید این محصول را با احتیاط مصرف کنند. همچنین توجه داشته باشید در بیماران مبتلا به مشکلات قلبی و افرادی که کمبود فشار خون دارند، مصرف دارو باید با احتیاط انجام شود.

مقدار و نحوه مصرف

هر بسته آفرودیت حاوی 30 عدد قرص می باشد که می بایست سه مرتبه در روز، هر بار 1 عدد بعد از وعده های غذایی مصرف شود. توصیه می شود جهت حصول نتیجه بهتر قرص افرودیت را به صورت مداوم و مستمر استفاده نمایید.

محصولات مشابه آفرودیت

شرکت داروسازی گیاهی گل دارو این محصول را در قالب قطره آفرودیت گل دارو نیز به بازار عرضه کرده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که مصرف فرآورده های دارویی به شکل قرص برایتان دشوار می باشد، می توانید قطره آفرودیت را که ترکیبات تشکیل دهنده و خواص درمانی مشابه با قرص آن دارد، از طریق داروخانه آنلاین مفید طب خریداری نمایید.

https://godayjob.com/2023/12/16/selecting-the-excellent-baby-clothes-a-comprehensive-guide/
https://juliansrecipes.com/choosing-the-perfect-baby-clothes-a-comprehensive-guide/
https://learning.lgm-international.com/forums/users/luciennetimms/
https://lifekun.com/trends-in-baby-clothing-whats-hot-for-the-little-ones-7/
https://play.cbcesports.com/trends-in-baby-clothing-whats-hot-for-the-little-ones/
https://steelcraftgifts.com/2023/12/17/trends-in-baby-clothing-whats-hot-for-the-little-ones-2/
https://www.ournaturespalette.com/trends-in-baby-clothing-whats-hot-for-the-little-ones-6/
https://www.premcosmeticsraipur.com/selecting-the-perfect-baby-clothes-a-complete-guide-2/
https://www.sigmachiiu.com/forums/users/steffeneichmann/
https://ashianaamarahgurgaon.net/choosing-the-good-baby-clothes-a-comprehensive-guide/
https://bdisplays.com/choosing-the-perfect-baby-clothes-a-comprehensive-guide/
  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ (۶۰ عددی) محصول شرکت MSH آلمان یک قرص لاغری بسیار قدرتمند و دارای ترکیبات گیاهی می باشد. قرص جی سی دارای خواصی مانند کاهش اشتها، چربی سوزی قوی، کاهش توده چربی های شکم و پهلو، حفظ زیبایی و طراوت صورت و افزایش فعالیت متابولیک بدن می باشد. قرص لاغری جی سی نیازی به ورزش و رژی غذایی ندارد و لاغری ایجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

هر بسته از این محصول حاوی ۶۰ عدد کپسول لاغری ۵۰۰ میلی گرم می باشد.

موارد منع مصرف قرص لاغری جی سی

✅ سنین زیر ۱۸ و بالای ۵۰ سال

✅ خانم های باردار و شیرده

✅ بیماران مبتلا به فشار خون خیلی بالا یا خیلی پایین

✅ نارسایی کبد و کلیه

✅ بیماری های قلبی

روش مصرف قرص لاغری جی سی

۵ روز اول: روزانه یک عدد کپسول نیم ساعت قبل از صبحانه همراه با دو لیوان آب میل کنید.

اگر در این پنج روز اشتهایتان کم شد تا روز آخر (۶۰ روز) روزی یک عدد میل قرص میل کنید. اما اگر اشتهایتان کم نشد از روز ششم به بعد روزی ۱ عدد کپسول نیم ساعت قبل از صبحانه و یک عدد کپسول نیم ساعت قبل از ناهار با ۲ لیوان آب میل کنید.

در صورتی که روزی ۲ عدد کپسول میل کردید و اشتهایتان آخر شب برگشت می توانید یک عدد کپسول قبل از صبحانه میل کنید و کپسول دوم را ۳ – ۴ ساعت بعد از ناهار که معده سبک می شود میل کنید. فراموش نکنید که کپسولتان را باید با ۲ لیوان آب میل کنید.

این قرص های لاغری حاوی ۶۰ عدد کپسول می باشند لذا اگر روزی یک عدد میل شود دوره شما دوماهه و اگر روزی دو عدد میل شود دوره یک ماهه می شود.

نکات مهم در مصرف خرید قرص لاغری جی سی

✅ به هیچ عنوان بیشتر از ۲ عدد قرص در روز مصرف نشود.

✅ به علت خاصیت چربی سوز قرص لاغری جی سی، مصرف ۲ لیوان آب همراه با مصرف قرص و همچنین مصرف آب فراوان در طی روز الزامی می باشد.

✅ در صورتی که غذای روزانه شما خیلی کم است بهتر است برای جلوگیری از کمبود ویتامین یک بسته قرص مولتی ویتامین روزانه تهیه کنید و یک ساعت بعد از صبحانه میل کنید.

✅ خوردن صبحانه الزامی می باشد. ترجیحا سعی کنید حداقل چند تکه نان در وعده صبحانه میل کنید. بهترین نان برای صبحانه نان سنگک یا نان های سبوس دار (قهوه ای) می باشد.

✅ در صورتی که تا ساعت ۳ بعد از ظهر همچنان هیچ اشتهایی برای ناهار نداشتید سعی کنید مقدار کمی غذا میل کنید. چراکه وقتی بی اشتها هستید با مقدار بسیار کم غذا نیز سیر می شوید و سیر نیز می مانید اما اگر وعده ناهار را حذف کنید باعث می شود تا برای شب احساس ضعف کنید.

✅ به هیچ عنوان قرص های دیگر را همزمان با این قرص استفاده نکنید چرا که اثر یکدیگر را تغییر می دهند و برای سلامتیتان نیز توصیه نمی شود.

✅ افرادی که مشکل تیروئید دارند می توانند طبق روال قرص لووتیروکسین خود را ناشتا بخورند و قرص جی سی را طبق همین طریقه اما نیم ساعت بعد از صبحانه میل کنند. یعنی باید بین قرص لووتیروکسین و قرص جی سی یک ساعت فاصله بیافتد.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص راکوتان ممنوع است.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص های آرامبخش با حداقل ۵ – ۶ ساعت فاصله مشکلی ندارد. البته دقت کنید که کسانی که بصورت دایمی در حال مصرف قرص آرامبخش هستند می توانند با رعایت حداقل ۵ ساعت فاصله قرص آرامبخش مصرف کنند ولی کسانی که عادت به مصرف آرامبخش ندارند بهتر است همزمان با این قرص ها ترجیحا قرص آرامبخش استفاده نکنند.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص های آنتی بیوتیک (چرک خشک کن) توصیه نمی شود.

✅ خوردن قرص لاغری جی سی با قرص های سرما خوردگی مشکلی ندارد اما باعث می شود تا تاثیر قرص لاغری کمتر شود.

✅ افرادی که کلیه سنگ ساز دارند می توانند از این قرص استفاده کنند.

✅ افرادی که کبد چرب دارن می توانند از این قرص استفاده کنند.

ترکیبات قرص لاغری جی سی

گرین کارویل

قرص جی سی حاوی عصاره گرین کارویل Green Carvil می باشد که این ترکیب حاوی مقادیر زیادی فیبر های سلولزی است.

از آنجایی که در دستگاه گوارش ما آنزیم مناسب برای هضم این ترکیب وجود ندارد لذا این ترکیب قبل از اینکه تبدیل به مواد قابل جذب شود دفع می شود و در نهایت بدن انرژی و کالری کمی جذب می کند که برای جبران آن مجبور به استفاده از چربی های اضافه خود می شود، که نتیجه آن کاهش وزن و لاغری است

گرین کارویل آب زیادی جذب می کند و باعث حجیم شدن در معده شده و با پر کردن معده احساس سیری طبیعی برای شما ایجاد می کند که در نهایت باعث کاهش اشتها و لاغری می شود. همچنین این ترکیب باعث دفع سریع غذا می گردد و با کاهش زمان جذب غذا باعث کاهش جذب چربی و قند می شود. لیمونن موجود در گرین کارویل به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود از سو هاضمه نیز جلوگیری می کند.

گارسینیا کامبوجیا

یکی دیگر از ترکیبات قرص لاغری جی سی، ترکیب گارسینیا کامبوجیا Garcinia Cambogia می باشد.

گارسینیا کامبوجیا یک ترکیب کامل و مستقل است حتی خود این ترکیب به صورت تنها در خیلی از قرص های لاغری استفاده می شود

اما به دلیل گران بودن این ماده معمولا دوز بسیار کمی از آن در قرص ها استفاده می شود (نهایتا ۱۰% ) و به همین دلیل خیلی از قرص های تبلیغاتی موجود در بازار جوابدهی خوبی ندارند. اما در این محصول ۵۴% درصد از محتویات آن به این ترکیب اختصاص داده شده است.

گارسینیا کامبوجیا هر ۳ کارایی را با هم دارد:

۱- کاهش اشتها

گارسینیا اشتها را به صورت کامل کنترل کرده و چون حاوی ماده HCA است باعث کاهش استرس شده و پر خوری عصبی را نیز از بین می برد.

۲- چربی سوزی

گارسینیا سوخت و ساز بدن را بالا برده و کلسترول مضر را کاهش می دهد و با نظرات در مورد قرص هرموس افزایش سطح انرژی بدن تاثیر خارق العاده ای روی چربی های شکم و پهلو می گذارد.

۳- جلوگیری از تبدیل کالری به چربی

هیدروکسی سیتریک اسید HCA یافت شده در گارسینیا کامبوجیا از تبدیل کالری به‌ چربی جلوگیری می کند.

قهوه سبز

سومین ترکیب قرص لاغری جی سی GC قهوه سبز و یا همان گرین کافی GREEN COFFEE می باشد. قهوه سبز از دانه های قهوه که بو داده نیستند تهیه می شود . ترکیبات قهوه سبز اثرات آنتی اکسیدانی دارند و به تنظیم فشار خون و کاهش وزن کمک می کنند. قهوه سبز حاوی کافئین می باشد و متابولیسم بدن را افزایش داده و خاصیت چربی سوزی دارد. همچنین تحقیقات نشان داده است که قهوه سبز تاثیر چشمگیری روی کاهش اشتها نیز می گذارد.

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/NickCook57
https://myspace.com/nickcook57
https://www.4shared.com/u/0pVYFZlH/NickCook57.html
https://issuu.com/nickcook57
https://soundcloud.com/nickcook57
https://gravatar.com/nickcook577736dc2956
https://www.slideshare.net/nickcook571
https://disqus.com/by/nickcook57/about/
https://www.quora.com/profile/Nick-Cook-378
https://www.ted.com/profiles/45673902
https://www.goodreads.com/user/show/172127040-nick-cook
https://unsplash.com/@nickcook57
  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

بلوبری نوعی گیاه گلدار با میوه ای توت مانند به رنگ ابی تیره یا بنفش است. این میوه بومی شمال امریکا می باشد. بلوبری که با نام زغال‌اخته آبی هم شناخته می شود، میوه ای است که در ایران چندان شناخته شده نیست و افراد کمی از آن استفاده می کنند. این میوه برای تقویت حافظه و یادگیری بسیار مفید است و تاثیر شگفت انگیزی در کاهش وزن و لاغری دارد.

 بلوبری در کاهش وزن نیز موثر بوده لذا در بیشتر رژیم های کاهش وزن توصیه می شود. کپسول لاغری بلوبری اصلی تشکیل شده از میوه ها است که اغلب توسط انسان مصرف می شود، بلوبری با استفاده از تکنیک های پیشرفته تصفیه و فراوری می شود. مواد تشکیل دهنده طبیعی آن مواد غذایی است که برای هزاران سال به رسمیت شناخته شده اند.

ویژگی ها

کنترل اشتها ، بدون رژیم غذایی

اثرات سریع ، فوری نتایج

آسان و جواب دهی بینظیر

کاهش وزن سالم و بدون بازگشت … فرمول منحصر به فرد مواد تشکیل دهنده فعال در کپسول موجب لاغری متناسب بدن شما می شود، کاهش چربی از پاها ، شکم ، ران ، کفل ، بازو و صورت

بلوبری میتواند عمل تبدیل گلوکز به چربی را متوقف کرده و جذب انرژی در بدن را کاهش دهد.

طبق آمار نزدیک به ۳۰ میلیون نفر در ایران مبتلا به چاقی و اضافه وزن هستند. اضافه وزن علاوه بر به وجود آوردن انواع بیماری های قلبی و عروقی، مفصلی و کبدی، می تواند موجب کاهش اعتماد بنفس فرد شود و زندگی اجتماعی او را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابرین لازم است جهت حل مشکل اضافه وزن روشی مناسب در پیش گرفته شود. یکی از روش های کاهش وزن، استفاده از قرص های لاغری با منشا گیاهی است تا علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، فرد دچار عوارض مصرف قرص های شیمیایی نشود.

بلوبری یک میوه چربی سوز طبیعی به حساب می آید که معمولا جهت کاهش وزن و لاغری مورد استفاده افراد مختلف قرار می گیرد. بلوبری Blueberry با نام زغال اخته آبی نیز شناخته می شود. بلوبری میوه ای است که در ایران چندان شناخته شده نیست و افراد کمی ار آن استفاده می کنند. قرص لاغری بلوبری (کپسول لاغری بلوبری) از این میوه ساخته شده است و می تواند با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. از ویژگی هال کپسول لاغری بلوبری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ قرص (کپسول) لاغری بلوبری یکی از قوی ترین محصولات لاغری و چربی سوز با کاهش وزن بالا می باشد.

✅ کپسول لاغری بلوبری ساخت کشور برزیل است.

✅ هر بسته از این محصول، حاوی ۶۰ عدد کپسول لاغری ۵۰۰ میلی گرم است.

✅ بلوبری برای تقویت حافظه و یادگیری بسیار مفید است

✅ بلوبری به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها و فلاونواید ها مانع از مشکلات مغزی نظیر از دست دادن حافظه می شود.

✅ آنتی اکسیدان های موجود در میوه بلوبری باعث نرمی پوست می شود.

✅ انتوسیانین موجود در بلوبری که به آن رنگ آبی مات می دهد به رادیکال های آزاد (عامل سرطان) حمله کرده و مانع از رشد سلول های سرطانی می شود.

✅ کپسول بلوبری قادر است وزن افرادی که به علت های مختلف دچار استپ وزنی شده اند را کاهش دهد.

✅ کپسول لاغری بلوبری موجب کاهش کلسترول و ارتقا سطح گلوکز خون می شود.

✅ آنتی اکسیدان موجود در بلوبری Blueberry روش ذخیره بدن و پردازش قند را تغییر می دهد.

✅ بلوبری خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد.

✅ قرص بلوبری Blueberry حاوی هیچگونه ترکیبات آمفتامین نمی باشد و دارای ترکیبات کاملا گیاهی است.

موارد منع مصرف قرص لاغری بلوبری

✅ افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال

✅ مشکلات کبدی و کلیوی

✅ مشکلات قلبی

✅ فشار خون بالا و پایین

✅ خانم های شیرده و باردار

✅ دیابت

روش مصرف کپسول لاغری بلوبری

نیم ساعت قبل از صبحانه و نیم ساعت قبل از ناهار یک عدد کپسول بلوبری با مقدار زیادی آب مصرف بفرمایید.

عوارض احتمالی کپسول لاغری بلوبری

✅ سرگیجه

✅ تهوع

✅ افت فشار

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

اگرچه پیروی از یک رژیم غذایی کم کالری و افزایش فعالیت بدنی مهم ترین گام در راستای کاهش وزن است اما به تنهایی کافی نبوده و مستلزم صرف زمان و پشتکار زیادی است. گرسنگی ناشی از کاهش دریافت غذا نیز از دلایل عدم موفقیت در ادامه برنامه غذایی است.

در بسیاری از موارد هم عدم موفقیت در روند کاهش وزن، ناشی از تغییر در متابولیسم بافت چربی و کاهش سوخت و ساز طبیعی بدن می باشد. به همین دلیل استفاده از ترکیبات چربی سوز که قادر به افزایش عکس قرص گلوریا اصل سوخت و ساز بدن، کاهش ذخیره چربی و کاهش اشتها باشند، به کاهش وزنی موثر، طولانی و بدون عارضه کمک می کنند. کاهش نیم تا یک کیلوگرم در هفته کاهش وزن مناسبی محسوب می شود.

موارد مصرف قرص لاغری برنینگ فت

✅ افزایش سوخت و ساز بدن

✅ کاهش اشتها

✅ کاهش ذخائر چربی

✅ کاهش وزن

http://paktanteb.com/product/burning-fat/

ترکیبات قرص چربی سوز برنینگ فت

✅ گارسینیا: GARCINIA QUAESITA

گارسینیا یک درخت استوایی است که از مواد موثره پوسته خارجی میوه آن در مکمل های کاهش وزن استفاده می شود. ماده موثره آن هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) است. این ماده با مهار یکی از آنزیم های مهم چرخه تولید چربی به نام آدنوزین تری فسفات سیترات لیاز، مانع از تولید و ذخیره شدن چربی ها در بدن می شود.

در حضور HCA ذخائر گلیکوژن کبدی افزایش پیدا می کند که از طریق فعال کردن گلیکورسپتورها باعث ایجاد حس سیری و کاهش اشتها می شود. این ترکیب با افزایش سروتونین مغز نیز به کاهش اشتها کمک می کند.

خاصیت ترموژنزیس یا گرمازایی این گیاه سبب سوزاندن چربی ها در بدن می شود. این گیاه می تواند به کاهش کلسترول و تری گلیسرید نیز کمک کند.

✅ جیمنما: GYMNEMA SYLVESTRE

ماده موثره جیمنما، جیمنمیک اسید (Gymnemic Acid) است. گیاه جیمنما از دیرباز در طب سنتی به عنوان کنترل کننده قند خون کاربرد داشته است. مواد موثره موجود در این گیاه موجب تاخیر در جذب گلوکز به خون می شود که نتیجه آن تنظیم قند خون، کنترل اشتها، کاهش ذخیره چربی در بدن و در نهایت کاهش وزن می باشد. این گیاه به دفع کلسترول از بدن هم کمک می کند.

✅ کولئوس: COLEUS FORSKOHLII

مواد موثره کولئوس فورس کولین Forskolin است که با افزایش متابولیسم پایه بدن، افزایش تجزیه چربی ها و تحریک تولید و آزادسازی هورمون های تیروئیدی، به کاهش وزن و کاهش بافت چربی کمک می کنند. همچنین مانع از ذخیره شدن چربی در بدن می شود.

✅ کرومیوم: CHROMIUM

کرومیوم به عنوان یک کمپلکس ارگانیک با نام GTF یا فاکتور تحمل گلوکز، سبب بهبود عملکرد انسولین در بدن، تنظیم جذب گلوکز به داخل سلول ها و در نتیجه بهبود متابولیسم مواد قندی، چربی و پروتئین در بدن می شود. کرومیوم با تثبیت سطح قند خون نقش مهمی در کنترل اشتها و کاهش میل به دریافت شیرینی جات دارد. این عنصر همچنین سبب کاهش توده چربی بدن، افزایش بافت عضلانی و کاهش وزن می شود.

استفاده از مکمل های حاوی کرومیوم پیکولینات، سبب کاهش توده چربی، افزایش بافت عضلانی و کاهش وزن می شود. در افراد دچار مقاومت به انسولین نیز مانند افراد مبتلا به کیست تخمدان، حساسیت گیرنده ها به انسولین را افزایش داده و به کاهش چربی های شکمی و کاهش سایز شکم کمک می کند.

✅ ویتامین B6:

این ویتامین به عنوان یک عامل کمکی برای فعالیت آنزیم های دخیل در متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات و تبدیل آنها به انرژی نقش دارد. همچنین در تولید پیام رسانهای عصبی مانند سروتونین که اشتها را تحت تأثیر قرار می دهند، نقش داشته و می تواند به نحو موثری به کاهش اشتها کمک کند.

✅ کولین: CHOLINE

یک ماده ضروری شبه ویتامین است که در بسیاری از فرآیندهای زیستی بدن شامل تنظیم متابولیسم و انتقال چربی ها به کبد کمک می کند. کولین میزان تجزیه چربی در کبد را افزایش داده و از این طریق به کاهش وزن کمک می کند. کاهش میزان کولین بدن منجر به تجمع چربی در کبد و ایجاد کبد چرب غیر الکلی می شود.

✅ اینوزیتول: INOSITOL

ترکیبی متعلق به ویتامین های گروه B است که در کنار کولین به افزایش تجزیه چربی ها کمک می کند. اینوزیتول مانع از ساختن چربی در کبد می شود.

موارد منع مصرف و تداخلات قرص برنینگ فت

بیماران دیابتی، بیماران با مشکلات خونی، بیماران قلبی، بیماران مبتلا به کم فشاری یا پرفشاری خون و همچنین مادران باردار یا شیرده میبایست پیش از مصرف محصول با پزشک معالج خود مشورت کنند. تاکنون هیچ تداخل دارویی از این فراورده با سایر داروها گزارش نشده است. افرادی که از داروهای ضد دیابتی و انسولین، داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد التهاب، هپارین و وارفارین استفاده می کنند باید قبل از مصرف، با پزشک معالج خود مشورت نمایند. تا کنون هیچ عارضه جانبی از مصرف این فراورده گزارش نشده است. عوارض زیر ممکن است در موارد نادر دیده شود: تهوع، مشکلات گوارشی، سردرد و سرگیجه، لرزش و خارش، گرگرفتگی، کاهش فشار خون، گلودرد و سرفه، اختلال در خواب و تغییر خلق و خو

روش مصرف قرص برنینگ فت

نیم ساعت قبل هر وعده غذایی اصلی یک عدد قرص میل شود.

گزینه های زیادی موجود است که به شما کمک می کند چربی زیادی شما را از بین ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند که وارد کردن برخی از عادات نامناسب به روال زندگی خود و تغییر رژیم غذاییتان می تواند یک تفاوت بزرگ است. حتی تغییرات جزئی در شیوه زندگی شما می تواند تاثیرات مهمی در سوزاندن چربی داشته باشد. مطمئن شوید که این نکات ساده ای که دارای مواد نغذی خوبی هستند، را با یک رژیم غذایی و سبک زندگی خود ترکیب می کنید تا به طور همزمان باعث شکستن ذرات چربی و همچنین بهبود سلامت کلی شما می شود.

رژیم سریع:آیا سالم است؟ آیا شما مجبور به کاهش وزن هستید؟ پاسخ چیست؟

چه شما به دنبال بهبود کلی سلامت خود هستید، چه به سادگی برای تابستان کوتاه، سوزاندن چربی اضافی می تواند کاملا چالش برانگیز و سخت باشد.علاوه بر رژیم غذایی و ورزش، عوامل متعدد دیگری نیز می توانند بر روی از دست دادن وزن و چربی تاثیر بگذارند خوشبختانه، بسیاری از گام های پیشنهادی ما در این بخش از نمناک بسیار ساده ای هستند،که می توانید برای افزایش سوزاندن چربی انجام دهید 14 تا از بهترین راه های سوزاندن سریع چربی و کاهش وزن هستند.

1.تمرین قدرتی را شروع کنید:

تمرین های قدرتی،یک نوع ورزش است که به شما این امکان را می دهد که عضلات خود را در برابر مقاومت قرار دهید عضلانی را میسازد و قدرت را افزایش می دهد.

2. رژیم غذایی پر پروتئین را دنبال کنید

قرار دادن پروتین زیاد در رژیم غذایی، یک راه موثر برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی های است خوردن پروتئین زیاد با کاهش چربی شکم همراه است. افزایش مصرف پروتئین می تواند اشتها را کاهش دهد، کالری کمتری را وارد کند و عضلات را حفظ کند.

3. خواب بیشتر:

کمی زودتر به خواب رفتن و یا تنظیم زنگ ساعت کمی دیر تر، می تواند به افزایش سوزاندن چربی و جلوگیری از افزایش وزن، کمک کندخوب خوابیدن و خواب کافی با کاهش اشتها و گرسنگی، ارتباط دارد و همچنین خطر ابتلا به افزایش وزن را کاهش می دهد.

4. سرکه را به رژیم خود اضافه کنید:

سرکه برای خواص سلامت خوبی که دارد، شناخته شده است. علاوه بر خواص موثرش بر سلامتی قلبی و کنترل قند خون، افزایش مصرف سرکه در زندگی خود همچنین می تواند به افزایش سوزاندن چربی کمک کند ،سرکه ممکن است به افزایش احساس سیری، کاهش دریافت کالری و کاهش چربی بدن کمک کند.

قرص لاغری آلفا اسلیم

قرص لاغری اسلیم انجل

قرص لاغری بلک اسلیم

قرص لاغری پاپایا

قرص لاغری پلاتین

قرص لاغری جی سی

قرص لاغری رزبری کتون

قرص لاغری گلوریا

قرص لاغری لوتوس

قرص لاغری هرموس

https://www.intensedebate.com/people/SabrinJaden4
https://www.openlearning.com/u/mariyasusan-s6ptgk/
https://list.ly/sabrinjaden4/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/bWmFHN
https://www.yelp.com/user_details?userid=L4lt7JjQCLR1sPyhR6d1nA
https://coub.com/193f056163610aabe9a6
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/74ca16af-5c43-4088-aa08-3fd2fc709193/Mariya-S
https://sabrinjaden4.livejournal.com/profile
https://www.f6s.com/mariya-susan3
https://8tracks.com/sabrinjaden4
https://unsplash.com/@sabrinjaden4
https://www.openstreetmap.org/user/SabrinJaden4

 

  • بهینه سازی