میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ماکت ماشین یکی از جذابترین و محبوبترین انواع ماکت اسباب بازی است. امروزه ماشین های اسباب بازی و ماشین های واقعی بسیاری را به صورت ماکت برای بازی بچه ها تولید کرده اند. تقریباً هر مدل ماشینی که مد نظر شما باشد، ماکتی در دنیای اسباب بازی ها دارد. تنوع این ماکت ها بی اندازه زیاد است و جزئیات دقیق و ریزی که روی این ماشین ها کار شده است، جذابیت آن ها را برای کودکان و نوجوانان چند برابر کرده است. به دلیل علاقه ای که بچه ها به این محصولات دارند، خرید ماکت ماشین در اندازه های مختلف برایشان انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

دنیای ماکت ها چه ماشین هایی دارند؟

پیش از خرید ماکت ماشین خوب است بدانید که تنوع ماکت ها بسیار زیاد است. ماکت های ماشین در دو دسته ی کلی ماکت های پلاستیکی و ماکت های فلزی وجود دارند. ماکت های پلاستیکی بیشتر برای بازی بچه ها استفاده می شوند و ماکت های فلزی با کارکرد دو منظوره هم برای بچه ها و هم برای مجموعه داران ماشین های کوچک جذاب هستند. البته نوعی از ماکت های حرفه ای خودرو ها در دنیا نیز وجود دارد که مخصوص کلکسیونر ها و مجموعه داران ساخته می شوند. این دسته از ماکت های کلکسیونی نسبت به انواع مدل های اسباب بازی آن، قیمت های بالایی دارند.

ماکت های ساخته شده از وسایل نقلیه مختلف و متنوع

ماکت های اسباب بازی محدود به ماکت خودرو ها نیست. انواع وسایل نقلیه، در دنیای اسباب بازی، ماکتی برای خود دارند. برای مثال ماکت موتور یا ماکت هواپیما، همچنین ماکت انواع ماشین های سنگین نیز به عنوان ماکت های مربوط به وسایل حمل و نقل آماده ی ورود به دنیای بازی بچه ها هستند. بیشتر این ماکت ها دارای چرخ های متحرکی هستند که قابلیت بازی و حرکت دادن آن ها روی سطح برای کودکان فراهم باشد. از ماکت های سبک پلاستیکی گرفته تا ماکت های سنگین فلزی، همه و همه از روی انواع وسایل نقلیه ساخته شده اند. بچه ها امروزه محدودیتی برای داشتن هیچ یک از این وسایل بازی ندارند و همه چیز برای آن ها در دسترس است.

ماکت های ماشین عقب کش و محبوبیت آنها در بین کودکان

سیستم عقب کش برای ایجاد جذابیت چند برابری برای ماکت های خودرو تعبیه شده است. ماکت های ساکن با وجود سیستم عقب کش بدون نیاز به باتری به حرکت در می آیند. با عقب کشیدن و حرکت دادن خودرو روی سطح چرخ های آن برعکس می چرخند، انرژی ذخیره می کنند و پس از رها شدن با نیرویی که ایجاد شده است به جلو حرکت می کنند. این ماشین ها برای تقویت مهارت های حرکتی کودکان بسیار مفید هستند و علاوه بر ایجاد سرگرمی به آن ها این اعتماد به نفس را می دهند که ماشینشان را خودشان شخصاً به حرکت در آورده اند. به همین دلیل خرید ماکت ماشین از نوع عقب کش برای بچه ها توصیه می شود.

ماکت ماشین برای تمام سنین

خرید ماکت ماشین گزینه ای منحصر برای کودکان و نوجوانان نیست. گرچه کودکان بازی با خودرو های اسباب بازی را دوست دارند، علاقه به ماشین چیزی نیست که تا سنین بزرگسالی از دل کسی بیرون برود. به همین دلیل کمتر بچه ای اسباب بازی ماشین خود را که با کیفیت و سالم مانده است دور می اندازد. همین علاقه است که در نهایت منجر به جمع آوری کلکسیون های بزرگ ماشین های کوچک و جذاب می شود. با خرید ماکت های با کیفیت انواع خودرو ها به عنوان هدیه، می توانید هر کسی را خوشحال کنید.

ماکت ماشین پلیس برای بازی های هیجان انگیز

خیلی از پسر بچه ها در سنین پایین عاشق این هستند که پلیس باشند. چنین انتخابی روی علاقمندی آن ها به اسباب بازی های پلیسی اثر زیادی دارد. ماشین پلیس اسباب بازی به شکل ماکت برای این دسته از بچه ها یک اسباب بازی فوق العاده محسوب می شود. چون هم عاشق ماشین هستند، هم عاشق پلیس بازی. بعضی از این ماکت ها دارای چرخ های متحرک و همچنین سیستم عقب کشی هستند که با ذخیره انرژی ماشین را به حرکت در می آورد و هیجان را در بچه ها زنده می کند. ماشین پلیس می تواند انواع مدل های ماشین با آرم و رنگ ماشین پلیس باشد.

پرورش خلاقیت و ماکت ماشین ساختنی

اسباب بازی های خلاقانه و بی نظیری مانند لگو امکان ساخت ماکت اسباب بازی ماشین را برای بچه ها فراهم می کنند تا با دست خود آن را بسازند. این ماکت های ساختنی علاوه بر مزایایی که یک ماکت به خودی خود دارد و برای بچه ها شعف آفرین است، ذهن خلاق آن ها را رشد می دهد و از این جهت اسباب بازی جهت یافته تری محسوب می شود. اینکه بچه ها به جای دریافت یک ماکت حاضر و آماده، آن را با دست های خود بسازند علاقه ی بیشتری نسبت به ماکت در آن ها ایجاد خواهد کرد. همچنین بچه ها یاد می گیرند از این اسباب بازی ارزشمندی که به دست خود ساخته اند، بیشتر مراقبت کنند.

ماکت ماشین های کارتونی جذاب

انیمیشن های زیادی در مورد ماشین ها ساخته شده است و طرفداران زیادی هم در بین بچه ها دارد. انیمیشن مک کویین یکی از محبوب ترین انیمیشن های مربوط به ماشین است و شخصیت اصلی آن غوغایی به پا کرده است. ماکت مک کویین و دیگر اسباب بازی های مربوط به این شخصیت جذاب کارتونی از جمله محبوب ترین اسباب بازی هاست. به دلیل اینکه تمام بچه های عاشق مک کویین، دوست دارند بالاخره یک مدل از انواع ماشین های اسباب بازی مک کویین را داشته باشند و ماکت یکی از کلاسیک ترین آن هاست.

ماکت ماشین از کجا بخریم؟

فروشگاه های زیادی فروش ماکت ماشین را در دستور کار خود دارند. اما لازم است به این نکته توجه داشته باشیم که خرید از فروشگاه های معتبر کمک می کند طول عمر مفید اسباب بازی ها بیشتر باشد و مسلماً فرزندان ما دوست ندارند اسباب بازی محبوبشان به راحتی خراب شود. به همین دلیل فروشگاه معتبری مثل دکوکاف که خود را ملزم می داند بهترین کیفیت محصولات و بیشترین تنوع را رعایت کنند، فروشگاه مطمئنی است. برای خرید انواع ماکت نگاهی به محصولات گوناگون این فروشگاه بیندازید.

خرید غیر حضوری ماکت ماشین

در بسیاری از موارد برای انتخاب اسباب بازی، خرید حضوری بدتر سردرگمی در پی دارد و در عین حال امکان مقایسه بین محصولات مختلف محدود تر می شود. در سایت می توان تمام مشخصات و اندازه و قابلیت های ماشین های متعدد را با هم مقایسه کرد و شاید این امر در خرید حضوری با توجه به محدودیت وقت و مراجعه ی مشتریان دیگر به فروشگاه امکان پذیر نباشد. رویت و بررسی تک تک ماشین ها در نهایت خرید مطمئن تر و انتخاب رضایت بخش تری را در پی دارد. برای خرید اینترنتی ماکت ماشین فلزی و پلاستیکی، مدل های بسیار متنوعی در فروشگاه دکوکاف وجود دارد.

انواع بازی ها با ماکت ماشین

بسته به اینکه چه نوع ماکتی در اختیار بچه ها قرار بگیرد، بازی های مختلفی می توان با آن ها انجام داد. بچه ها می توانند در کنار همدیگر با ماشین هایشان با هم بازی کنند و آن ها را مثل یک ماشین واقعی در خیابان های فرضی حرکت دهند. حتی می توان با بنر یا وسایل دیگر جاده و خیابان هایی را برای بازی بچه ها طراحی کرد. یکی از ویژگی های مهم ماکت های سرگرم کننده مجهز بودن به سیستم عقب کش است که با ایجاد حرکت و به پیش راندن ماشین ها موجبات شور و هیجان در کودکان را فراهم می کند. به طور کلی بچه ها نیازی به آموزش ویژه برای بازی با ماشین های خود ندارند. کافیست این اسباب بازی های زیبا را در اختیار داشته باشند تا خلاقیت خود را بروز دهند و با آن ها سرگرم شوند.

ماکت ماشین دو منظوره ربات شو

بعضی از ماکت ها قابلیت دو کاره دارند و با طراحی مخصوص که در آن ها پیدا شده است با فشردن و جا به جا کردن بعضی از قسمت ها به ربات تبدیل می شوند. این تغییر حالت و دو کاره بودن اسباب بازی برای بچه ها بی نهایت جذاب و شگفت انگیز است.

ماشین های سنگین هم ماکت دارند

اسباب بازی انواع ماشین سنگین از جمله کامیون، تریلی و کمپرسی در بین ماکت ها، نظر و سلیقه ی کودکان شیفته ی ماشین سنگین را جلب می کند. کامیون ها و کمپرسی ها جایگاهی در عقب خود دارند که محل سوار کردن بسیاری از دیگر وسایل بازی کودکان خواهند شد. اینکه بچه ها بتوانند در حین بازی های خود با عروسک هایشان ماشین سواری کنند، روحیه ی خانواده دوستی و همدلی را در آن ها زنده می کند.

حس مالکیت ماشین سواری

ماکت وانت و انواع ماشین های سواری بعضاً قابلیت های ویژه ای دارند که جذابیت آن ها را چند برابر می کند. تصور کنید ماشین کوچولوی شما درب باز شو و چرخ های متحرک داشته باشد و از نظر ظاهری با نمونه ی واقعی هیچ تفاوتی نکند. یا چنین ویژگی های جذابی بچه ها حس مالکیت ماشین سواری و ... را تجربه می کنند. چنین ماکتی برای بزرگتر ها نیز جذابیت خاصی دارد.

لذت داشتن ماشین واقعی

بچه ها از همان دوران کودکی علاقه دارند ماشین دلخواهشان را داشته باشند. اما این امر امکان پذیر نیست. داشتن ماکتی که از روی نمونه واقعی ماشین ها ساخته شده باشد، تا اندازه در روحیه ی چنین کودکانی تاثیر مثبت خواهد داشت. با داشتن یک ماکت زیبا از ماشین دلخواهشان متوجه می شوند که آرزویشان به راحتی به واقعیت تبدیل می شود و کافیست کمی صبر کنند و تا زمان مناسب برسد. پس اگر کودکی دارید که علاقه ی زیادی به ماشین ها دارد، حتماً با خریدن ماکت او را شاد و دلگرم کنید. با وجود این ماکت برایش توضیح دهید که به دست آوردن آرزو ها کار سختی نیست.

مزایای خرید اینترنتی اسباب بازی ماشین

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی دکوکاف مزایای متعددی برای خریداران به همراه آورده استو از جمله:

  • صرفه جویی زیاد در زمان خرید
  • راحت تر خرید کردن
  • قابلیت جستجو و بررسی دقیق پیش از خرید
  • ارائه تمام مشخصات محصولات همراه با عکس های با کیفیت
  • تنوع گسترده در خرید هر گونه اسباب بازی از جمله ماشین
  • امکان پرداخت اینترنتی

جنس با کیفیت ماکت های فلزی

ماکت های فلزی ماشین ها، معمولاً روش ساخت بسیار حرفه ای دارند و از مواد درجه یک برای تهیه ی آن ها استفاده می شود. برخلاف مدل های پلاستیکی که با استفاده از موادی نظیر رزین و کامپوزیت تهیه می شوند و گاه شکننده هستند، ماکت های فلزی دوام بسیار خوبی دارند و از آلیاژ های فلزی مقاوم ساخته می شوند. بیشتر ماشین های فلزی به روش ریخته گری تحت فشار یا diecast ساخته می شوند. جنس فلز بکار رفته در ساخت این ماشین ها عموماً آلیاژی از فلز روی ذکر شده است که بسیار مرغوب و با دوام است.

ماکت ماشین برای دختران

مسلماً در بین پسر بچه ها نسبت به ماکت های خودرو و ماکت دیگر وسایل نقلیه مثل موتور و ... علاقه ی زیادی وجود دارد. این مساله ممکن است سوء تفاهم ایجاد کند که برای دختر ها نمی توان یا نباید ماکت خرید. ممکن است بعضی از والدین تصور کنند که دختران علاقه ی زیادی به ماکت خودرو ندارند. اما کافیست یکی از ماکت های مینیاتوری جذاب را به دخترتان نشان بدهید تا از میزان علاقه ی او به این مدل اسباب بازی آگاه شوید و خرید ماکت ماشین برای دختران را در برنامه ی خود قرار دهید.

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

آشنایی کامل با رنگ آمیزی ظروف سفالی

ظروف سفالی یکی از رایج ترین ظروف دست ساز در مقایسه با انواع ظروف سفال، سرامیک و چینی می باشد که در  قسمت های مختلف دکوراسیون می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید از بشقاب های سفالی به عنوان یک دیوارکوب زیبا و جایگزین تابلو استفاده کنید. یا از ظروف سفالی مخصوص برای خوردن غذا و نوشیدنی استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از ظروف سفالی برای سفره هفت سین بسیار رایج و محبوب می باشد.

به همین دلیل بسیاری از افراد به دلیل علاقه و یا کسب درآمد به دنبال یادگیری رنگ آمیزی سفال هستند. امروزه ظروف خام سفالی در اکثر فروشگاه های هنرهای دستی و ظروف سفالی وجود دارد. شما می توانید این ظروف را تهیه کرده و نقاشی های زیبا روی آن بکشید. برای آشنایی با روش رنگ آمیزی ظروف سفالی با مجله دکوکاف، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو همراه باشید.

اجرا و معرفی بهترین ایده دکوراسیون کافی شاپ

امروزه یکی از رویاها و هدف های بسیاری از افراد، داشتن یک کافی شاپ است. در واقع این ایده ممکن است از خیال و ذهن بسیاری از ما عبور کرده باشد. بسیاری از ما کافه کوچک و دنج خودمان را تصور کرده ایم؛ در حالی که برخی دیگر به دنبال کافه های شلوغ در جاهای پر رفت و آمد شهر بوده اند.

شاید امروز وقت پیوستن این رویا به حقیقت باشد. اما موضوعی که باید پیش از هر چیزی به آن توجه کرد دکوراسیون کافی شاپ است. در حال حاضر دکوراسیون کافه نقش اساسی در موفقیت آن دارد. هر کافه دارای یک نوع سبک دکوراسیون و چیدمان می باشد که آن را از سایر کافه ها متمایز کرده. و حتی باعث برتری آن می شود.

اگر به دنبال ایده های خاص برای طراحی دکوراسیون کافی شاپ هستید با مجله دکوکاف، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو همراه باشید. در این مقاله سعی خواهیم کرد اطلاعات خوبی از نحوه چیدمان و طراحی دکوراسیون کافی شاپ ارائه کنیم.

راهنمای کامل استفاده و خرید ظروف چوبی دست ساز مدرن

ظروف چوبی دست ساز یکی از زیباترین وسایلی ست که در دکوراسیون منزل و محیط های مختلف مانند کافه، اداره و .. می توان از آن استفاده کرد. ظروف چوبی به دلیل سبک و ساختار خود با انواع دکوراسیون و چیدمان سازگاری دارند.

از طرفی رنگ چوب از رنگ هایی ست که مغز نسبت به آن واکنش مثبت نشان می دهد و باعث آرامش بیشتر فرد می شود. در فنگ شویی نیز به استفاده از لوازم چوبی توصیه می شود. بر این اساس ظروف چوبی می توانند انرژی های منفی را از محیط دفع کرده و باعث انرژی مثبت شود.

ظروف چوبی دست ساز علاوه بر اینکه جنبه زیبایی و دکوری دارند برای استفاده روزانه و به ویژه پذیرایی نیز بسیار مناسب هستند. اگر به دنبال خرید انواع ظروف چوبی دست ساز هستید با مجله دکوکاف، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو همراه باشید.

ایده چیدمان قاب عکس و عکس بر روی دیوار: چگونه یک گالری عکس خانوادگی داشته باشیم

قاب عکس  و عکس های چاپ شده از بهترین وسایلی هستند که می توانید خانه تان را صمیمی تر و گرم تر کنید. استفاده از قاب عکس و عکس های خانوادگی در چیدمان علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن خانه می شود باعث می شود لحظات خوب زندگی تان یادآوری شود.

اگر شما هم به درست کردن یک گالری عکس خانوادگی روی دیوار و شلف علاقه دارید با ما همراه باشید. در این مقاله ابتدا مروری بر ایده و نحوه چیدمان تابلو روی دیوار خواهیم داشت. سپس چیدمان عکس بدون قاب بر روی دیوار و ایده های استفاده از عکس های خانوادگی در منزل را پیشنهاد می کنیم.

ایده های ارزان برای تغییر دکوراسیون

برای تغییر دکوراسیون پذیرایی و قسمت های مختلف خانه راه های مختلفی وجود دارد. اما این راه ها همیشه ارزان نیستند و گاهی نیاز به هزینه بالا برای زیباتر کردن خانه دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد از همان ابتدا ایده تغییر دکوراسیون منزل را از سر خود باز کرده. و به وضعیت موجود بسنده می کنند.

اما در کنار راه های پرهزینه که برای تغییر دکوراسیون وجود دارد شما می توانید از ایده های ارزان و خلاقانه استفاده کنید. ایده هایی که نیاز به کمی هزینه اولیه و هم چنین مقداری ذوق هنری و جسارت می خواهد.

اگر به دنبال ایده های ارزان برای تغییر دکوراسیون هستید با ما همراه باشید. ایده های زیبایی در انتظار شماست!

چه چیزی پشت ماکت فلزی موتور هارلی دیویدسون قرار دارد؟ (مروری بر تاریخچه شرکت هارلی دیویدسون)

هارلی دیویدسون یک شرکت موتورسیکلت ساز امریکایی مشهور می باشد. این شرکت در سال ۱۹۰۳ در میلواکی تاسیس شد. شرکت هارلی دیویدسون یکی از دو تولید کننده اصلی موتورسیکلت در آمریکا می باشد که توانست از رکود بزرگ جان سالم به در برد. این شرکت از مشکلات مختلف مانند دوره های ضعیف اقتصادی، رقابت شدید جهانی، مالکیت های متعدد و .. جان سالم به در برده است تا به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان موتورسیکلت در جهان تبدیل شود.

هارلی دیویدسون یک برند نمادین و محبوب می باشد که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. امروزه علاوه بر موتورسیکلت محصولات تجاری دیگر مانند پوشاک، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی، اسباب بازی و … نیز با برند هارلی دیویدسون به بازار عرضه می شود.

هارلی دیویدسون کار خود را با موتورسیکلت های سریع و سفارشی سازی شروع کرد. این شرکت به طور سنتی موتور سیکلت های کروز سنگین با حجم موتور بیش از ۷۰۰ میلی لیتر را به بازار عرضه می کرد. اما کم کم مدل ها و پیشنهادات خود را با دنیای جدید وفق داد. و مدل هایی برای حرکت در خیابان ها و استفاده روزمره با وزن متوسط عرضه کرد.

قوانین چیدمان منزل: ۱۲  قانون طراحی خانه که هرگز نباید بشکنید

بسیاری از معماران و طراحان داخلی دکوراسیون قوانینی دارند در هنگام طراحی خانه به آن ها می گوید چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری را نه! این قوانین هم از نظر عملکردی و هم از نظر زیبایی چیدمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

به همین دلیل طراحان داخلی قوانینی را برای چیدمان منزل توصیه می کنند که هرگز نباید آن ها را زیر پا بگذارید. اگر به دنبال ساختن یک خانه رویایی هستید با مجله دکوکاف همراه باشید.

آنچه در این مطلب از قوانین چیدمان منزل خواهید خواند:

احساس، شکل و عملکرد را فراموش نکنید

نورپردازی خود را لایه لایه کنید

از بافت، رنگ و چاپ غافل نشوید

نقطه کانونی خود را در چیدمان پیدا کنید

ریتم و جریان زندگی را در نظر بگیرید

اندازه فرش را متناسب انتخاب کنید

امضای شخصی خود را در دکوراسیون داشته باشید

بچه ها و حیوانات خانگی را فراموش نکنید

فضایی برای سرگرمی آسان ایجاد کنید

وسایل قدیمی، وسایل جدید می سازند

هماهنگی و تناسب را بپذیرید

حس خود را جدی بگیرید و ریسک کنید

معرفی انواع دکوری مناسب برای روی اپن

چیدمان آشپزخانه و انتخاب دکوری مناسب برای روی اپن، می تواند تاثیر زیادی در شادابی و زیباتر نشان دادن آشپزخانه و دکوراسیون کلی شما داشته باشد.

به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم انواع دکوری مناسب برای روی اپن که می توانید استفاده کنید را معرفی کنیم. با مجله دکوکاف، همراه باشید.

آنچه در این مطب خواهید خواند:

چگونه دکوری مناسب برای روی اپن بخریم؟

دکوری مناسب برای آشپزخانه هایی با سبک های مختلف

انتخاب دکوری مناسب در آشپزخانه های مدرن

انتخاب دکوری مناسب در آشپزخانه های کلاسیک

لیست وسایل دکوری عروس : با این لیست چیزی را از قلم نمی اندازید

لیست وسایل دکوری عروس به شما کمک خواهد که در خرید جهزیه راحت تر پیش بروید و در این وسط چیزی از قلم نیفتد. خرید جهزیه یک پروسه سنگین و دشوار است. شما باید صدها قلم وسیله برای منزل نو بخرید. و با توجه به تنوع وسیله ها و تعداد زیاد آن ها، احتمال اینکه چیزی فراموش شود زیاد است.

به همین دلیل لیست های آماده ای تهیه شده که به شما در خرید جهیزیه کمک می کنند. ما نیز در تیم دکوکاف، سعی کرده ایم لیست وسایل دکوری عروس که باید در خرید جهزیه انجام دهید را برای شما گردآوری کنیم. به این امید که بتوانیم سهم کوچکی در زیباتر کردن منزل شما داشته باشیم.

اگر به دنبال چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل جدید هستید مطالعه این مقاله از مجله نیویورک تایمز نیز بسیار مفید خواهد بود: چگونه منزل خود را به روش حرفه ای ها تزئین کنیم (راهنمای گام به گام برای داشتن بهترین دکوراسیون منزل )

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

انواع دکوری منزل عروس

وسایل دکوری جهیزیه عروس برای پذیرایی

لیست وسایل دکوری عروس برای راهرو

لیست وسایل دکوری عروس برای آشپزخانه

لیست وسایل دکوری عروس برای اتاق خواب

لیست وسایل دکوری عروس برای سرویس بهداشتی

ترندهای دکوراسیون چوبی روستیک چیست؟

در چند سال اخیر استفاده از فلزات و چوب در صنعت دکوراسیون بسیار ترند شده است. میز های چوبی و فلزی در طراحی‌ نمای خانه های به سبک روستیک، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. به دلیل طبیعی بودن و رنگ خاص چوب، خانه با دیزاین های چوبی دارای فضای منحصر به فردی می شود. اگر شما نیز این حس را در خانه خود می پسندید، بهتر است که از سبک مذکور در منزل خود استفاده کنید.

با داشتن میز و مبل های چوبی در دکوراسیون منزل خود، شما می توانید حس و حال کلبه های جنگلی و عطر و بوی جنگل را در خانه خود احساس کنید. تمام این لوازم‌ چوبی در کنار هم منزل شما را رویایی خواهند کرد. با داشتن یک دکوراسیون روستیک زیبا در خانه، به همراه میز های فلزی و چوبی شما می توانید فضای امنی را در کنار احساسی خوش در منزل خود تجربه کنید.

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

داشتن یک دکوراسیون جذاب و زیبا آرزوی هر کسی ست. دوست داریم زمانی که از بیرون وارد خانه می شویم محیط خانه زیبا، گرم، دلنشین و مرتب باشد.

یک دکوراسیون زیبا و هماهنگ، علاوه بر اینکه چشم نواز است باعث آرامش شما شده و انرژی تان را افزایش می دهد. این قضیه برای مهمان های شما هم صدق می کند. دوست دارید زمانی که مهمان جدیدی وارد خانه شما می شود جذب دکوراسیون شما شود و از دیدن هر گوشه آن لذت ببرد.

تا به حال چهره کسانی را که به یک گالری هنری می روند را از نزدیک دیده اید؟ به هر تابلو که می رسند نشانی از ذوق هنری و هیجان در صورت آن ها دیده می شود.ما به دنبال این چهره هستیم! چهره ای که در هر گوشه از خانه مان شگفت زده شده و ذوق کند.

برای به دست آوردن چنین دکوراسیونی شما نیاز به جزئیات خاص دارید. کلیات دکوراسیون مانند مبل و فرش در بسیاری از دکوراسیون ها مشابه است. اگر چه هماهنگی بین این عناصر از اهمیت بالایی برخوردار است و کسی آن را انکار نمی کند. اما چیزی که باعث می شود دکوراسیون شما به یاد ماندنی شود جزئیات هستند! برای ساختن جزئیات خاص و جذاب نیاز به خرید دکوری های خاص و منحصر به فرد دارید. برای این کار ما یک فروشگاه عالی و معتبر پیدا کرده ایم که امروز به شما معرفی خواهیم کرد: فروشگاه لوازم دکوراتیو دکوکاف

با ما همراه باشید تا سفری هیجان انگیز و خاص به محصولات این فروشگاه دکوری داشته باشیم.

 

ویژگی های فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو دکوکاف

همان طور که از اسم این فروشگاه مشخص است سایت دکوکاف در زمینه فروش لوازم دکوری به ویژه دکوری خاص و یونیک فعالیت می کند. بسیاری از محصولات تک نسخه که نمونه آن را در هیچ جا ندیده اید را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. در نگاه اول شما مجذوب محصولات خاص این فروشگاه خواهید شد. مثل یک سفر هیجان انگیز که در هر گوشه از آن یک چیز جذاب و زیبا پنهان شده است؛ در سفر به وب سایت دکوکاف ( Decocaf) نیز در هر تب و گزینه آن مسحور یک دکوری خاص خواهید شد.

طبق بررسی هایی که انجام دادیم وب سایت دکوکاف دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. بر این اساس تا کنون شکایتی از این وب سایت انجام نگرفته است و دستور العمل های کسب و کار اینترنتی به خوبی رعایت شده است. پس پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که دکوکاف یک وب سایت معتبر اینترنتی ست و هر تراکنش و سفارشی قابل پیگیری می باشد.

اطلاعات تماس، ایمیل و پشتیبانی در وب سایت به خوبی مشخص شده است و برای دسترسی به تیم دکوکاف مشکلی نخواهید داشت. سفارشات ثبت شده در وب سایت از طریق پست ارسال شده و کد رهگیری مرسوله در اختیار مشتری قرار می گیرید. هم چنین برای سهولت در خرید، سفارش های بالای 200 هزار تومان از ارسال رایگان برخوردار خواهند بود. فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو دکوکاف بر تحویل اسپرس، پشتیبانی منظم از مشتری، پرداخت ایمن، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصل بودن محصول تاکید دارد.

در صفحه اصلی این وب سایت همواره محصولاتی در جشنواره وجود دارند که می توانید آن ها را با بهترین قیمت خریداری کنید. این دکوری ها با عنوان بهترین فرصت در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

علاوه بر انواع محصولات دکوری که در فروشگاه دکوکاف می توانید پیدا کنید مجله دکوکاف نیز وجود دارد. این مجله راهنمای خوبی برای انواع مسائل در حوزه چیدمان و دکوراسیون می باشد. توصیه می کنم حتما نگاهی به آن ها بیندازید.

 

چه نوع محصولاتی را می توان در فروشگاه دکوکاف پیدا کرد؟

هر نوع دکوری که شما برای دکوراسیون منزل خود نیاز خواهید داشت در فروشگاه دکوکاف موجود می باشد. بر اساس دسته بندی انجام شده در این وب سایت محصولات زیر قابل خرید می باشد:

· انواع ماکت فلزی دستساز ( شامل ماکت ماشین فلزی، ماکت کامیون، ماکت اتوبوس، ماکت موتورسیکلت فلزی، ماکت دوچرخه دکوری، ماکت کشتی و ماکت قطار)

· انواع محصولات مربوط به نور و روشنایی مانند ( چراغ خواب و آباژور رومیزی، آباژور ایستاده دستساز، انواع لوستر مدرن، لوستر کلاسیک، لوستر چوبی، لوستر کریستالی، لوستر آشپزخانه، لوستر اتاق کودک و ... )

· انواع لوازم تزئینی و دکوری مانند جاکلیدی، ساعت دیواری و رومیزی، گلدان، تابلو، قاب عکس، مجسمه و تندیس، آینه دکوراتیو، عروسک، شمع و جاشمعی، بشقاب دیوارکوب

· انواع محصولات سرو و پذیرایی مانند ماگ، لیوان و فنجان، جعبه دمنوش ، تخته سرو و ...

· محصولات مربوط به مبلمان خانگی مانند میز تلوزیون، میز جلومبلی، جاکفشی، پاف، شلف، دراور، کوسن و کنسول

· انواع محصولات صنایع دستی مانند مس و فیروزه، مس و خاتم، مس و پرداز، مینا کاری، سفال و سرامیک، چرم دوزی، خاتم کاری و ترمه

· انواع زیورآلات خاص، جعبه جواهرات و استند جواهرات

· فرش و تابلو فرش و فرش آشپزخانه

علاوه بر این که می توانید از این دکوری های خاص در منزل و دکوراسیون خود استفاده کنید برای هدیه و کادو خاص در مناسبت های خاص نیز مناسب می باشد. یکی از مزیت های وب سایت دکوکاف در مقایسه با سایر فروشگاه های اینترنتی دکوری، اختصاص دادن صفحه های خاص به کادو خاص مانند روز مادر، روز پدر، ولنتاین و .. و دکوری یونیک و تک نسخه می باشد.! هنوز هم برای بازدید از وب سایت دکوکاف مردد هستید؟ اگر جواب شما مثبت است با ما در ادامه همراه باشید؛ در غیر این صورت همین الان یک سر به دنیای دکوری دکوکاف decocaf بزنید و در این فروشگاه غرق شوید.

 

معرفی خاص ترین وسایل دکوری فروشگاه دکوکاف decocaf

با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چه محصولاتی در فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو دکوکاف ما را شیفته خود کرده است. خودتان را برای وسوسه های جذاب این فروشگاه آماده کنید!

 

مبلمان خانگی تان را زینت دهید

برای اینکه بتوانید به چیدمان و دکوراسیون خود روح بدهید نیاز به اکسسوری های مبلمان خانگی دارید. مبلمان و میز ناهار خوری اگر چه از المان های اصلی در چیدمان هستند؛ اما به تنهایی کافی نیستند.

برای مثال برای اینکه مبلمان خود را از یکنواختی خارج کنید و به آن رنگ و لعاب بدهید می توانید از کوسن های مختلف استفاده کنید. هم چنین استفاده از پاف در کنار مبلمان یا در جزیره های دکوراسیون می تواند بسیار جذاب باشد. با کمک دو المان کوسن و پاف به خوبی می توان در کنار مبلمان تضاد رنگی ایجاد کرد.

اما این همه ماجرا نیست. برای این که دکوراسیون به چشم بیاید شما نیاز به یک میز جلومبلی خاص و میزهای عسلی منحصر به فرد دارید. برای مثال استفاده کردن از میز عسلی مدل جعبه خمپاره، یک ظاهر کلاسیک و مدرن گونه جذابی به چیدمان شما می دهد که توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد.

علاوه بر این استفاده مناسب از سایر المان ها مانند جاکفشی، میز تلوزیون، دراور و میز کنسول می تواند نقش مهمی در نوع دکوراسیون و خاص بودن آن داشته باشد. برای مثال استفاده از میز تلوزیون های چوبی و روستیک که حالت مینیمال دارند امروزه به شدت توصیه می شوند. هم چنین می توانید از کنسول ها در راهرو و پذیرایی برای ایجاد کردن نقطه های کانونی جذاب در دکورسیون خود استفاده کنید.

و دوباره مثل همیشه فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو دکوکاف برای شما محصولات جذاب و متنوعی دارد که می توانید با آن اکسسوری مبلمان خانگی خود را تکمیل کنید.

 

لباسی برای خانه از جنس فرش

فرش مانند یک لباس و تن پوش برای خانه عمل می کند. خانه بدون فرش چیزی کم دارد. استفاده از یک فرش خاص و مناسب برای دکوراسیون بسیار حیاتی و الزامی ست.

در هنگام خرید فرش توجه داشته باشید که ابعاد فرش متناسب با فضای در اختیارتان می باشد. اگر ابعاد فرش کوچک تر از نیاز شما باشد در دکوراسیون گم شده و جلوه خود را از دست می دهد.

هم چنین اگر دکوراسیون خلوتی دارید سعی کنید از فرش های مینیمال و ساده تر استفاده کنید. اما استفاده از فرش های شلوغ و پر نقش ونگار در دکوراسیون های بوهمی و سنتی بدون ایراد می باشد. در نهایت این سلیقه شماست که هماهنگی بین اجزای مختلف دکوراسیون را برقرار می کند.

 

صنایع دستی و هنر، نماد خانه های ایرانی

استفاده از صنایع دستی مختلف در خاانه های ایرانی یک امر رایج می باشد. و به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی خانه ایرانی به شمار می رود. صنایع دستی در کنار زیبایی که دارند نوعی پس انداز نیز به شمار می روند و در گذر زمان ارزش افزوده پیدا می کنند.

هم چنین بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای ظروف پذیرایی و کاربردی شرکتی و برندی از محصولات صنایع دستی استفاده کنند. محصولاتی که از ارزش بالاتری برخوردار هستند و شیره جان هنرمند در آن جاری ست.

عمده ترین صنایع دستی که در چیدمان خانه ها به کار می روند شامل فهرست زیر می شوند:

· میناکاری

· خاتم کاری

· مس و فیروزه

· مس و خاتم

· مس پرداز

· ترمه

· خراطی و کار با چوب

· قلم زنی

اما دغدغه اصلی که در خرید صنایع دستی وجود دارد اطمینان از اصل بودن، کیفیت و قیمت محصولات می باشد. پیدا کردن یک مرجع معتبر برای خرید صنایع دستی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این در حالی ست که فروشگاه دکوری دکوکاف تمامی این گزینه ها را در خود جای داده است. این فروشگاه دارای محصولات با کیفیت و شناسنامه دار می باشد که همگی کیفیتی تضمین شده دارند. هم چنین قیمت گذاری مناسب و عادلانه آن باعث می شود خرید بسیار خوبی را بدون اینکه از منزل خارج شوید و تحمل رنجی شوید تجربه کنید.

 

روشنایی و زیبایی هم زمان با لوستر و آباژورهای خاص دست ساز

لوستر و آباژور از کلیدی ترین وسایل دکوری در چیدمان منزل و استدیوهای هنری می باشند. این وسایل بیش از اینکه برای نورپردازی مورد توجه باشند به عنوان یک وسیله دکوری استفاده می شوند. زیرا کاملا قابلیت تمرکز توجه ها را به خود دارند.

اگر چه لوستر ها کاربردی تر هستند. اما به دلیل اینکه در مرکز چیدمان نصب می شوند اهمیت بالایی دارند و زیبایی و جذابیت آن ها بسیار مورد توجه است.

شما می توانید از انواع لوستر، آباژور ایستاده و یا رومیزی در چیدمان خود استفاده کنید. فراموش نکنید که یکی از نکات داشتن چیدمان جذاب استفاده از نورهای لایه ای و متفاوت از هم می باشد. که لوستر و آباژورها گزینه خوبی برای این کار می باشند. در ادامه چند نمونه از محصولات جذاب مربوط به دسته نور و روشنایی را از نظر خواهیم گذراند:

 

آباژور ایستاده دست ساز مدل تی وی نور

این آباژور زیبا ترکیبی از یک آباژور مدرن و عناصر خاطره انگیز و کلاسیک می باشد. ایده این آباژور به یک تلوزیون قدیمی اشاره دارد که برای اکثر افراد حالت نوستالژیک و خاطره انگیز دارد.

آباژور ایستاده دست ساز مدل تی وی نور، از دو نوع منبع نوری مختلف برخوردار است. چراغ کوچک تر در قسمت پایین تلوزیون قرار دارد و مانند یک شب خواب کوچک عمل می کند. اما منبع اصلی نور این اباژور از دریچه تلوزیون تابیده می شود. سبک خاموش شدن این آباژور مانند چراغ های کلاسیک اروپایی ست. و با پایین کشیدن زنجیر چراغ خاموش می شود.

 

آباژور ایستاده دست ساز مدل کستل

این آباژور به سبک جاشمعی های قدیمی و کلاسیک ساخته شده است. قطعات فلزی و مکانیکی که برای ساخت این آباژور استفاده شده است به افراد حس بودن در دنیای مدرن بودن را می دهد. این آباژور زیبا به رنگ مشکی و با طرحی ساده، به دور از هر گونه شلوغی و طراحی پیچیده می باشد. به همین دلیل با انواع دکوراسیون مینیمال و مدرن هماهنگی خوبی ایجاد می کند.

 

لوستر دیلایت طرح ذوزنقه SINAN

حتما لوسترهای هندسی زیبا را در کافه و رستوران های مختلف دیده اید. یک لوستر مدرن و ساده که می تواند در چیدمان و دکوراسیون شما نقش اساسی بازی کند. خبر خوش اینجاست که می توانید از این لوستر زیبا در فروشگاه آنلاین دکوکاف هم خریداری کنید.

 

سفری از گذشته با انواع ماکت فلزی دستساز

ماکت های فلزی چند سالی ست که به ترند دکوری در چیدمان و طراحی دکوراسیون تبدیل شده اند. این ماکت ها هم برای آقایان و هم برای خانم ها جذاب هستند. پس می توانند گزینه های ایده الی برای هدیه به مردان نیز باشند. همان طور که گفتیم نمونه های متنوعی از انواع ماکت فلزی در فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو دکوکاف وجود دارد. در نتیجه دست شما برای انتخاب کردن از نظر مدل، قیمت، ابعاد و .. بسیار باز است. اما بد نیست با چند نمونه از زیباترین و پرطرفدارترین ماکت فلزی دستساز دکوری آشنا شوید.

· ماکت اتوبوس فلزی دو طبقه دستساز لندن

· قطار فلزی دستساز

· موتور فلزی زرد دستساز هارلی دیویدسون

· ماشین فلزی کلاسیک دستساز

· دوچرخه فلزی دکوری

· ون فولکس مسافرتی فلزی دستساز

 

جاکلیدی هایی که بیشترکار می کنند

دکوکاف به عنوان معدنی از دکوری های خاص، برای پیدا کردن جاکلیدی های زیبا و خاص نیز بسیار مناسب است. امروزه توجه بیشتری به جاکلیدی های دیواری می شود. و تنها آویز کردن کلیدها مد نظر نیست. بلکه در طراحی انواع جاکلیدی سعی می شود از آینه، جاشمعی، کاشی کاری های زیبا، انواع هنرهای دستی و .. استفاده شود. برای مثال جاکلیدی های میخ و نخ، به عنوان یک دکوری زیبا در این فروشگاه بسیار خودنمایی می کند.

 

گلدان فقط یک دکوری نیست

گلدان ها از بهترین وسایل دکوری در چیدمان هستند. فرقی نمی کند دکوراسیون شما چیست یا برای چه نقطه ای می خواهید! گلدان ها همیشه راه گشا هستند.

برای هر نقطه از دکوراسیون که نیاز دارید می توانید یک گلدان خاص و زیبا اضافه کنید. و از زیبایی بیشتر آن قسمت لذت ببرید. می توانید از گلدان های شیشه ای برای نگهداری گل های طبیعی بر روی طبقه دیواری، شلف، روی میز ناهار خوری یا میز جلومبلی استفاده کنید.

می توانید از یک گلدان خاص بر روی میز کار استفاده کنید و به آن روح تازه ای بدهید. هم چنین می توان از گلدان ها بر روی کنسول، اپن، سرویس بهداشتی و قسمت های دیگر منزل استفاده کرد.

بسته به این که در چه نقطه ای می خواهید از گلدان استفاده کنید باید ابعاد، جنس، شکل ظاهری و سبک کلی گلدان را مد نظر قرار دهید. برای مثال ست 6 عددی گلدان مینیمال با چوب گردو که در فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو دکوکاف موجود است سبکی مینیمال دارد. و بهتر است از آن بر روی میز کنسول یا در قسمت های مختلف یک طبقه دیواری و شلف بزرگ استفاده کرد. این نوع گلدان ها بیشتر متناسب با محیط هایی ست که چوب در دکوراسیون آن یک المان اصلی باشد.

در حالی که گلدان های خاص تر این فروشگاه مانند گلدان چوبی دست ساز مینیاتوری مدل فانوس دریایی یا گلدان مینیاتوری دست ساز مدل جزیره، بیشتر یک وسیله دکوری هستند. و برای قرار دادن روی اپن، شلف، میز کار و یا یک کادو خاص مناسب می باشد. بر خلاف گلدان های مینیمال چوبی این سبک گلدان ها مناسب دکوراسیون های معاصر و کمی فانتزی تر می باشد. با توجه به رنگ بندی این سبک گلدان ها می توان از آن ها در طیف گسترده ای از دکوراسیون ها استفاده کرد.

 

تابلوتر از تابلو

تابلوها از محبوب ترین قسمت های من در دکوراسیون داخلی و چیدمان می باشند. تابلوها مانند دریچه ای بر روی دیوار هستند که نگاه شما را به یک دنیای دیگر باز می کنند.

تابلوها بیش از آن که یک وسیله دکوری معمولی باشند نمادی از رویا پردازی و تخیل می باشند. یک تابلو زیبا بر روی دیوار می تواند شما را در یک عصر دلگیر پاییزی، یا یک شامگاه سرد زمستان در حالی که خسته روی مبل نشسته اید و چای می نوشید؛ جدا کرده و با خود به دنیای دیگر ببرد. دنیایی که در آن تصور و خیالات شما جاری ست. تصور بودن در یک بهار دلکش و موسیقی پرنده ها، یا یک آبی بی انتها از دریا، یا سبزی گیاهان در یک جنگل!

تابلوها همین طور نشان دهنده شخصیت و رویا پردازی های درونی شماست! اکثر آدم ها تابلوهایی می خرند که در درون خود به آن ها علاقه دارند. تابلوهای شعر، تابلو هنرمندان و یا دانشمندان، تابلو طبیعت، و یا حتی تابلویی از یک حیوان خاص و معنا دار!

اگر دوست دارید اثر انگشت شما در چیدمان مشخص باشد تابلوهای مناسب خود را به دکوراسیون انتخاب کنید. و باز هم این وب سایت دوست داشتنی کارگشاست.

تنوع بی نظیری از تابلوهای مدرن، تابلو شاسی، تابلو نقاشی، تابلو فرش و ... در وب سایت decocaf وجود دارد که دست شما را برای انتخاب کردن باز نگه می دارد. به عنوان پیشنهاد حتما به تابلو نقاشی روی سنگ مرمر و صدف این فروشگاه سر بزنید. تکنیک استفاده شده در ساخت این تابلوها بسیار جدید و خلاقانه می باشد و توسط سازمان صنایع دستی کشور به عنوان خلق محصول جدید ثبت اختراع شده است. طرح های این تابلوها بسیار مسحور کننده و جذاب می باشد. حتما نگاهی به آن ها بیندازید.

 

مجسمه هایی که سخن می گویند

اعتراف کردن هم چیز بدی نیست! بعد از تابلوها ( شاید هم معادل و هم ارز آن) انواع مجسمه و تندیس حرف اول را در دکوری های خاص می زنند.

اضافه کردن مجسمه و تندیس های خاص، می تواند دکوراسیون شما را هر چه بیشتر خاص و به یاد ماندنی تر کند. مجسمه ها نیز مانند گلدان و تابلو در هر دکوراسیونی قابل استفاده می باشند. تنها باید مجسمه مناسب را پیدا کرد.

در دکوراسیون های مدرن عموما از مجسمه های چوبی و فلزی استفاده می شود. اما در دکوراسیون های سنتی بیشتر از مجسمه های سرامیک، شیشه ای و چوبی استفاده می شود.

ظاهر کلی مجمسه و رنگ و لعاب آن نیز فاکتور تاثیر گذاری برای مناسب بودن یا نبودن یک مجسمه می باشد. در دکوراسیون های سنتی بهتر است از المان های طبیعی تر و با نماد شعر و فرهنگ و .. استفاده شود. برای مثال استفاده از مجسمه حیوانات اساطیری، مجسمه واقع گرایانه از اسب و آهو، یا مجسمه رقص سماع یا یک چوپان بسیار مناسب می باشد.

در حالی که برای دکوراسیون های مدرن توصیه می شود مجمسه ها حالت انتزاعی ( خیالی) داشته باشند یا اینکه یک ساده سازی مینیمال در سبک آن ها صورت گرفته باشد. اگر چه انتخاب مجسمه یک انتخاب کاملا شخصی و سلیقه ای ست. و نمی توان برچسب درست یا غلط بودن را به آن وارد کرد.

نکته جذابی که من در قسمت مجسمه و تندیس وب سایت دکوکاف دیدم جذابیت کاراکترها و شخصیت های مجسمه ها بود. به ویژه که برای هر مجسمه داستانی وجود داشت که شما را با دنیای آن آشنا می کرد. ( به عنوان پیشنهاد توصیه می کنم حتما داستان مجسمه دست ساز فلزی جغد شنل پوش، مجسمع چوب و فلز گاو ستبر و مجسمه چوبی دست ساز خرس خجالتی را حتما بخوانید. اخطار می دهم که ریسک وابستگی احساسی شما با کاراکترهای مجسمه وجود دارد! درست مثل من!! )

.

 

لیوان هایتان را شخصی سازی کنید

داشتن وسیله های شخصی عموما به افراد حس خوبی می دهد. این قضیه برای لیوان و فنجان ها، به ویژه در محیط های اشتراکی مهم تر نیز می شود.

اگر شما یک فرد با کمی حساسیت باشید؛ احتمال زیاد دوست ندارید در فضای کاری، از لیوان بقیه استفاده کنید یا بقیه افراد از لیوان شما استفاده کنند ( یک رابطه دو طرفه منطقی)! اگر لیوان شما مشابه بقیه افراد باشد امکان رخ دادن این اشتباه بسیار بالا می رود. برای جلوگیری از چنین رخدادی بهترین راه حل استفاده از ماگ های شخصی و متفاوت می باشد.

چون غالبا ظاهر ماگ ها با هم فرق می کند به دیگران این پیام را می دهد که این یک لیوان شخصی ست. و تا حد زیادی این مساله و نگرانی شما حل خواهد شد.

علاوه بر این داشتن و استفاده کردن از یک ماگ زیبا و جذاب همیشه لذت بخش خواهد بود. ماگ ها هم چنین می توانند گزینه های خوبی برای یک هدیه خاص و کاربردی باشند. برای مثال ماگ سرامیکی به طرح عروسکی خمیری می تواند یک هدیه دخترانه جذاب باشد.

 

پذیرایی از جنس جعبه دمنوش

جعبه دمنوش ها چند سالی ست که به ترندهای پذیرایی تبدیل شده اند. و به طور گسترده در پذیرایی مهمانی ها و شرکت ها استفاده می شوند. این جعبه ها از جنس های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، شیشه، فلز و .. ساخته می شوند و دارای قسمت بندی های داخلی هستند. که به شما امکان می دهد انواع دمنوش و تی بگ را به صورت منظم و زیبا در جعبه جای دهید و برای پذیرایی خود از آن استفاده کنید.

جعبه دمنوش از تنوع بالایی برخوردار است. مش بندی جعبه ها بر اساس نیاز تغییر پیدا می کند. بسیاری از جعبه ها دارای قسمت بندی های مساوی هستند. در حالی که بعضی دیگر قسمت های کشیده تر یا بزرگ تر برای نگهداری نبات، شکلات و .. دارند. هم چنین در بعضی از جعبه دمنوش ها قسمت های اضافی برای زیر لیوانی، جا قاشقی و وارمر برای گرم نگه داشتن نوشیدنی وجود دارد . که در نهایت به پذیرایی شکیل تر و راحت تر شما کمک خواهد کرد.

از جعبه دمنوش ها می توان برای نگهداری و پذیرایی آجیل و یا گیاهان خوراکی مانند گل محمدی، دارچین، هل، لیمو خشک و .. نیز استفاده کرد.

 

استند و جعبه جواهرات

فرقی نمی کند اهل جواهرات باشید یا نه! استند و جعبه جواهرات برای شما بسیار کارآمد خواهد بود و از نامنظم بودن آن ها در قسمت های مختلف خانه جلوگیری می کنید.

اگر تعداد زیورآلات و جعبه جواهرات شما زیاد می باشد بهتر است از مدل های جعبه جواهرات برای نظم دهی استفاده کنید. ولی اگر جواهرات شما کم و در حد استفاده روزمره می باشد استند جواهرات به تنهایی کفایت می کند. البته که می توانید به طور هم زمان از هر دو مدل هم استفاده کنید. استند و جعبه جواهرات علاوه بر این که بسیار کاربردی و قابل استفاده می شوند به عنوان یک وسیله دکوری در اتاق خواب نیز می توانند جلوه نمایی کنند.

جعبه جواهرات در زمان هدیه دادن نیز بسیار کارآمد خواهد بود. شما می توانید به جای استفاده از جعبه و باکس های معمولی از جعبه های خاص تر استفاده کنید و ارزش و ماندگاری هدیه خود را دو برابر کنید. برای مثال جعبه جواهرات مدل زرین و فیروزه که در فروشگاه اینترنیت لوازم دکوراتیو دکوکاف وجود دارند برای این کار بسیار مناسب می باشند.

 

از هفت روز تا هفتاد سال

یکی از نکته های عجیبی که در این وب گردی با آن برخورد داشتم تنوع محصولات در رنج سنی مختلف می باشد. دکوکاف علاوه بر اینکه در زمینه لوازم دکوری فعالیت می کند محصولاتی دارد که برای سنین پایین تر نیز مناسب است.

نمونه این محصولات عروسک های لاماز می باشد. لاماز یکی از برندهای مشهور خارجی تولید اسباب بازی و عروسک برای نوزدان و کودکان می باشد. لاماز یک برند آمریکایی و زیر نظر سازمان مربوط به نظریه لاماز و مراکز مربوط به رشد و تربیت نوزادان و کودکان می باشد.

اسباب بازی هایی که در این برند ساخته می شوند متناسب توانایی کودک می باشند. این اسباب بازی ها به گونه ای طراحی می شوند که توانایی کودک را به چالش کشیده و باعث رشد بیشتر وی می شوند. به همین دلیل استفاده از این اسباب بازی ها برای نوزادان و کودکان بسیار توصیه می شود.

اسباب بازی های لاماز به سختی در فروشگاه ها پیدا می شوند. و وب سایت دکوکاف می تواند مکان مناسبی برای خرید این وسایل باشد

 

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم وب گردی کوچکی به یکی از فروشگاه های اینترنتی جذاب در زمینه دکوری داشته باشیم. لوازم دکوری در چیدمان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باعث خاص شدن یک دکوراسیون می شوند. در واقع این جزئیات یک دکوراسیون است که باعث تفاوت آن از سایر چیدمان ها می شود. دکوری ها هم چنین نقش هویت دهی به دکوراسیون شما و شخصی سازی آن را دارند. دکوری هایی که برای جیدمان خود انتخاب می کنید به نوعی شخصیت و درون شما را بازتاب می دهند.

فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراتیو دکوکاف، یکی از بهترین وب سایت هایی ست که در زمینه لوازم دکوری و چیدمان منزل به طور تخصصی کار می کند. این فروشگاه بسیار معتبر می باشد و شما می توانید برای خرید انواع وسایل دکوری و هدیه به آن مراجعه کنید. به امید داشتن خانه های زیبا و دل هایی زیباتر!

  • بهینه سازی