میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قرص لاغری گلدن کافی (۶۰ عددی)

قرص گلدن کافی، تولید کشور اسپانیا و دارای تاییدیه و مجوزهای بین المللی می باشد. قهوه سبز اصلی ترین ترکیب این قرص لاغری می باشد که باعث چربی سوزی، کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و بالا بردن سطح انرژی بدن می شود. ترکیبات دیگر این قرص نیز علاوه بر بالا بردن این مکانیزم ها بهبود فرآیند سیستم گوارشی را موجب می شود که به کاهش وزن بیشتر شما منجر می گردد.

مصرف قرص لاغری گلدن کافی به دلیل اثرگذاری بالا، گزینه مناسبی برای شکستن استپ های وزنی نیز می باشد. بسیاری از افرادی که از قرص های لاغری استفاده می کنند پس از چند دوره مصرف دچار استپ وزنی شده و دیگر موفق به کاهش وزن نمی شود. استفاده از فرص لاغری گلدن کافی راه مناسب و تاثیر گذاری برای از بین بردن این توده های چربی می باشد.

قرص لاغری گلدن کافی تماما گیاهی، بدون عوارض جانبی و دارای اثربخشی بالا در عین استفاده آسان می باشد.

قرص لاغری رزبری کتون (۳۰ عددی)

قرص لاغری رزبری کتون یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این قرص تولید کشور انگلستان و حاوی عصاره رزبری کتون و چای سبز می باشد. ترکیبات فعال این قرص لاغری بر روی کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی اثر گذاشته و باعث کاهش وزنی معدل ۴ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف می گردد.

قرص لاغری رزبری کتون یک داروی کاملا گیاهی بوده که با بهبود عملکرد بدن مانند کارکرد صحیح سیستم گوارشی و افزایش سوخت و ساز بدن، در یک روش بدون عوارض جانبی کاهش وزن را به شما هدیه می دهد. داشتن خواص آنتی اکسیدانی، بهبود عملکرد قلب، کمک به کنترل دیابت، جوان سازی پوست و بسیاری موارد دیگر از خواص جانبی مصرف قرص لاغری رزبری کتون می باشد.

قرص لاغری چیاسید (۳۰ عددی)

قرص لاغری چیاسید تولید کشور اسپانیا و از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. چیاسید سال های طولانی ست که به عنوان یکی از بهترین مکمل های کاهش وزن استفاده می شود.

دانه های چیا منبع عالی برای ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می باشد که برای سلامتی  بسیار مفید است. چیاسید حاوی مقادیر بالای فیبر می باشد که منجر به بهبود سیستم گوارشی و هضم و دفع سریع غذا می گردد. اما چیاسید عموما با خاصیت جذب آب بالای خود شناخته می شود. این دانه ها قادرند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در نتیجه مصرف مقدار کم آن همراه با آب باعث پر شدن معده و احساس سیری خواهد شد. در نتیجه شما با یک روش کاملا سالم لاغر خواهید شد و به اندام دلخواه تان دست پیدا می کنید.

قرص لاغری یونیک اسلیم (۳۰ عددی)

قرص لاغری یونیک اسلیم از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این محصول تولید کشور کانادا و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس، تخم کاسنی، زیره، گلوکومنان و هم چنین کافئین و اورلیستات می باشد.

ترکیبات به کار رفته در این قرص لاغری باعث کاهش اشتهای قوی و پرکننده حجم معده می باشد. علاوه بر مکانیزم افزایش متابولیسم و چربی سوزی، بر روی متابولیسم چربی ها اثر گذاشته و از هضم و جذب شدن آن در بدن جلوگیری به عمل می آید.

استفاده از قرص لاغری یونیک بدون نیاز به استفاده از رژیم غذایی خاص و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن ایده آل به شما کمک کند و کاهش وزنی معادل ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک روش بی ضرر  به شما هدیه دهد.

کپسول مانگو اسلیم بی دی ای (۶۰ عددی) بهتا دارو

کپسول مانگو اسلیم به عنوان یک قرص لاغری مشهور، ریشه کاملا گیاهی دارد و اثرات آن بر روی کاهش وزن و لاغری تایید شده می باشد. این کپسول لاغری تولید شرکت بهتا دارو، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های دارویی کشور می باشد.

کپسول لاغری مانگواسلیم، با ترکیبی از دانه خشک انبه آفریقایی و عصاره برگ چای سبز در دوز ۵۰۰ میلی گرم تولید شده است. هم چنین لازم به ذکر است این قرص لاغری حاوی ۷۵ میلی گرم پلی فنل می باشد.  پلی فلن یک نوع انتی اکسیدان طبیعی است که در میوه جات، ادویه ها و … می تواند وجود داشته باشد. پلی فنل نقش بسیار مهمی در کنترل بیماری هایی مانند سرطان، کاهش قندخون و لاغری بازی می کند.

عسل گیاه چاقی (۴۵۰ گرمی) طلای سبز

معجون عسل گیاه چاقی طلای سبز، یک معجون کاملا گیاهی می باشد. این معجون حاوی ۲ نمونه عسل پرورشی کوهی و گون، ۵ نمونه عصاره خشک گیاهی و ۷ گونه گیاه می باشد. معجون عسل گیاه چاقی طلای سبز، اشتهای فرد را افزایش می دهد. سیستم گوارشی را تقویت می کند. بیماری های مربوط به آن را درمان کرده و از بین می برد. ضعف بدنی را کاهش داده و بدن را تقویت می کند.

هم چنین ترکیبات موجود در این عسل گیاه مزاج گرم دارند و باعث می شوند سردی بدن از بین برود. در نتیجه بسیاری از مشکلات بدن درمان می شود. این معجون طعم خوبی دارد و برای استفاده کردن نیاز به آب، شیر و … ندارد. تنها میل کردن یک قاشق از این معجون قبل از وعده های غذایی می تواند شما را در رسیدن به اندام دلخواهتان کمک کند. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

شربت فروطب (کشته فولاد) (۲۰۰ میلی لیتر) فراطب

شربت کشته فولاد یا فروطب، محصولی طبیعی و موثر برای کم خونی در بدن می باشد. این محصول تولید شرکت فراطب و حاوی یون های آهن می باشد که با روش کشته سازی فولاد به دست آمده است.

کشته سازی یکی از قدیمی ترین روش های داروسازی می باشد که در آن عناصر مورد نیاز بدن، به ساختاری تبدیل می شوند که قابلیت هضم و جذب را در بدن داشته باشد.

کم خونی یکی از رایج ترین بیماری ها در سراسر جهان است و به همین دلیل تا حدودی نادیده گرفته می شود. در صورتی که این بیماری تاثیر به سزایی در کاهش سیستم ایمنی و عملکرد کلی بدن بازی می کند.

شربت فروطب محصول موثری برای درمان کم خونی و مشکلات و عوارض ناشی از آن می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و هم چنین بیماری کم خونی از شما برای مطالعه این متن دعوت می شود.

عصاره شش گیاه چاقی (۲۵۰ میلی لیتر) نچفت

عصاره شش گیاه چاقی نچفت یکی از بهترین و جدیدترین داروهای گیاهی تولید ایران می باشد. این محصول حاوی عصاره ۶ گیاه شامل زنیان، بادیان، بابونه، بادرنجبویه، زیره و آویشن می باشد. این محصول دارای مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو می باشد که در یک روش کاملا بدون خطر باعث افزایش اشتها، تقویت معده، از بین بردن انگل های بدن و صفرا زدایی می گردد. استفاده از عصاره شش گیاه چاقی نچفت در یک دوره ۴۰ ال ۶۰ روزه باعث افزایش وزن وچاقی می گردد.

روغن مار (۳۵ میلی لیتر) جواهر

روغن مار، روغنی ست که از پوست مار به دست می آید و خواص درمانی بسیاری دارد.

طرز تهیه روغن مار: برای تهیه روغن مار، پوست مار را حرارت می دهند. در اثر گرمای ایجاد شده، روغن موجود در زیر پوست مار و انتهای دم آن استخراج می شود.

برای تهیه این روغن، از پوست مارهای مختلف مانند بوآ، مار دریایی و … استفاده می شود. هر چه مار سمی تر و خطرناک تر باشد روغنی که از پوست آن استخراج می شود نیز خواص دارویی بیش تری دارد.

عصاره شش گیاه لاغری (۲۵۰ میلی لیتر) نچفت

عصاره شش گیاه لاغری نچفت یکی از داروهای گیاهی لاغری می باشد که می تواند به شما در رسیدن به وزن دلخواه خود کمک کند. ترکیبات کرفس، زیره، لیمو و خولنجان موجود در این محصول باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی، افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می گردد. عصاره شش گیاه لاغری نچفت از بین بردنده چربی های زیر پوست، چربی سوز، رفع کننده اشتهای کاذب می باشد و باعث کاهش وزن و لاغری می گردد.

حب سورنجان (۳۰ گرمی) شفای کردستان

حب سورنجان محصول دیگری از شفای کردستان می باشد که به منظور حل مشکلات عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول از بهترین مواد اولیه ساخته شده و برای درمان بیماری هایی مانند روماتیسم، دردهای مفصلی و سیاتیکی، یبوست، کاهش فشار خون و چربی، پاکسازی بدن و … مفید می باشد.

سورنجان، کلاله زعفران، آلوئه ورا، کتیرا و شکر سرخ ترکیبات سازنده این داروی گیاهی می باشد. این داروهای گیاهی با بهره گیری از طب سنتی و آزمایشگاه های تخصصی برای رسیدن به بالاترین اثرگذاری  با یک دیگر ترکیب شده اند.

لازم به ذکر است علاوه بر خاصیت بی شمار هر یک از اجزای ترکیبی، کتیرا و زعفران به عنوان مصلح صبر زرد ( آلوئه ورا) و شکر سرخ و زعفران به عنوان مصلح سورنجان در این دارو به کار رفته است.

معجون فنجیوش (۱۵۰ گرمی) شفای کردستان

معجون فنجیوش یک ترکیب کاملا گیاهی از شرکت شفای کردستان به منظور تقویت قوای جنسی مردان می گردد. این معجون حاوی عصاره گیاهان دارویی شقاقل، دارچین، تخم انجره، عاقرقرحا، فلفل سیاه، هلیله، تخم جرجیر و عسل می باشد که در یک نسبت مشخص و موثر با یک دیگر ترکیب شده اند.

این محصول باعث تقویت قوای عمومی بدن، افزایش اسپرم ها، بهبود کیفیت آن ها، افزایش میل جنسی، حل مشکلات مربوط به نعوظ و سایر مشکلات جنسی و بارداری می گردد. علاوه بر این مصرف معجون فنجیوش باعث افزایش سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از سرطان، حل مشکلات مربوط به عضلات و استخوان ها، کنترل قند خون، جلوگیری از بیماریهای قلبی، مفید برای حافظه و جلوگیری از آلزایمر، بهبود عملکرد کلیه و بسیاری خواص دیگر می گردد.

این محصول کاملا بدون عوارض جانبی می باشد و استفاده از آن بسیار آسان و موثر می باشد.

معجون دوای بلغم پی ال ام شف

معجون دوای بلغم پی ال ام شف یک داروی کاملا گیاهی برای رفع بلغم و سردی بدن می باشد. جمع شدن سردی و رطوبت اضافه در بدن باعث اختلالات هضم، شل شدن معده و سایر مشکلات مانند سو هاضمه، بی اشتهایی و زخم معده می شود.

علاوه بر این بلغم اضافی در قسمت های مختلف بدن رسوب کرده و باعث بیماری می شود. انباشته شدن آن در شکم و پهلوها چاقی گلابی شکل را به همراه می آورد. وجود بلغم در سر و سیستم عصبی باعث افسردگی، سردردهای میگرنی، آلزایمر و ایجاد عدم اعتماد به نفس و ترس می شود.

هم چنین بلغم اضافی نیز می تواند بر روی کلیه ها و کبد نیز اثر گذاشته و در عملکرد آن اختلال ایجاد کند. معجون دوای بلغم پی ال ام شف به عنوان یک داروی گیاهی بدون داشتن هیچ گونه عوارض جانبی برای بدن بلغم اضافی را از بدن خارج کرده و باعث بهبود عملکرد آن می شود.

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

gloria slimming pills

https://canvas.cornell.edu/eportfolios/468/Weight_Loss_Pill

https://q.utoronto.ca/eportfolios/5027/Weight_Loss_Pill

https://canvas.uw.edu/eportfolios/62803/Weight_Loss_Pill

https://canvas.rice.edu/eportfolios/594/Weight_Loss_Pill

https://learning.unisg.ch/eportfolios/231/Weight_Loss_Pill

https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/620/Weight_Loss_Pill

https://catcourses.ucmerced.edu/eportfolios/11616/Weight_Loss_Pill

https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/653/Weight_Loss_Pill

https://canvas.northwestern.edu/eportfolios/1520/Weight_Loss_Pill

https://canvas.cmu.edu/eportfolios/464/Weight_Loss_Pill

https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/3973/Weight_Loss_Pill

 

https://cole2.uconline.edu/eportfolios/40770/Weight_Loss_Pill

https://canvas.yc.edu/eportfolios/5699/Weight_Loss_Pill

https://councils.clark.edu/eportfolios/5753/Weight_Loss_Pill

https://educacao.telessaude.ifes.edu.br/eportfolios/4111/Weight_Loss_Pill

https://teach-yourself.ilas.nagoya-u.ac.jp/eportfolios/89/Weight_Loss_Pill

https://canvas.spu.edu/eportfolios/5482/Weight_Loss_Pill

https://canvas.ltcillinois.org/eportfolios/1497/Weight_Loss_Pill

https://www.tebyan.net/weblog/slimming-pills/post.aspx/?PostID=1533343

https://edu-24.info/eportfolios/5223/Weight_Loss_Pill

https://study.mdanderson.org/eportfolios/17129/Weight_Loss_Pill

https://lms.macnet.ca/eportfolios/303/Weight_Loss_Pill

https://canvas.drieam.nl/eportfolios/7961/Weight_Loss_Pill

https://training.joniandfriends.org/eportfolios/852/Weight_Loss_Pill

https://canvas.elsevier.com/eportfolios/29109/Weight_Loss_Pill

https://iebh.instructure.com/eportfolios/643/Weight_Loss_Pill

https://courses.ecornell.com/eportfolios/2668/Weight_Loss_Pill

https://online.branded-edu.com/eportfolios/9436/Weight_Loss_Pill

https://learn.syned.org/eportfolios/78/Weight_Loss_Pill

https://my.aic.edu/ICS/myAIC_Groups/Graduate_Council/Discussion.jnz?portlet=Forums&screen=PostView&screenType=change&id=db7dadb6-03f0-47d7-930d-02ca09b29bfe

https://portal.lackawanna.edu/ICS/Campus_Life/Campus_Groups/LC_READS/Discussion.jnz?portlet=Forums&screen=PostView&screenType=change&id=2b221ff2-3a49-4ac4-83c6-d71ed6e5a20c

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

یکی از محصولات پرطرفدار لاغری، پودرهای لاغری و فیبرداراست. مصرف روزانه دو تا سه لیوان از محلول این پودر با آب، سبب حجیم شدن معده و در نتیجه کاهش اشتهای افراد می گردد. از طرف دیگر به علت خاصیت ملین بودن فیبر، حجم مدفوع را افزایش داده و در نتیجه آب بدن را کاهش می دهد و در صورت مصرف طولانی مدت این پودرها موجب دفع املاح، ویتامین های بدن و اختلال در سیستم گوارش بدن می گردد.

بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت هرچند بی عارضه نیستند اما به نظر می رسد کم عارضه تر از داروهای شیمیایی مشابه باشند. در کپسول‌های لاغری غیر مجاز و دست ساز که ممکن است در اماکنی نظیر عطاری ها به فروش برسد بیشتر از قرص‌هایی که خاصیت ملین دارند و ضد یبوست هستند استفاده می‌کنند که این مواد فقط خاصیت ملین داشته و ارتباطی با چربی‌سوزی ندارند و گاهاً هم از قرص‌های فروزماید و سایر داروهای مُدر که باعث افزایش ادرار و دفع آب بدن می‌شود استفاده می‌کنند که این مواد ارتباطی با چربی‌سوزی ندارند.لذا به هیچ عنوان بدون نظر پزشک یا مشاوره تغذیه داروهای گیاهی یا محصولات لاغری یا تبلیغاتی نظیر( صددرصد گیاهی و بدون عارضه)مصرف ننمایید.

برای لاغر شدن به اراده خوب، رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم احتیاج دارید. درصورتی که استفاده از هرنوع دارویی لازم بود، آن دارو فقط باید با دستور پزشک تهیه و مصرف شود. هرگز تحت تاثیر تبلیغات وسوسه کننده رسانه ها و شبکه های مختلف قرار نگیرد.

داروهای گیاهی در ایران مورد اقبال عامه ی مردم بوده است. در این مطلب قصد صدور رأی نداریم و صرفا دنبال آگاهی از بهترین قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت که گیاهی می باشد هستیم. برای آگاهی ار آن می بایست قرص های لاغری موجود در بازار این محصولات را بشناسیم. به همین دلیل در ادامه به معرفی چند داروی قرص لاغری گیاهی مورد تایید وزارت بهداشت پرداخته ایم.

این روزها لاغر شدن دغدغه بسیاری از افراد شده است و افراد زیادی در جست و جوی راههای لاغر شدن می باشند. مهمترین مسئله در لاغر شدن رعایت رژیم غذایی کم کالری اما مغذی می باشد. افراد زیادی برای لاغر شدن به رژیم های غذایی که بعضی از آن ها بسیار نامناسب بوده و عوارض زیادی برای سلامتی بدن دارد روی می آورند. بعضی از افراد برای لاغر شدن به دنبال راهی برای کاهش اشتهای خود هستند تا با کاهش اشتها و کمتر غذا خوردن وزن اضافی خود را از دست بدهند و لاغر شوند. در این مقاله به معرفی ده تا از بهترین قرص کاهش اشتها مورد تایید fda برای لاغر شدن خواهیم پرداخت. دقت کنید که شما مجاز به مصرف هیچ کدام از این قرص ها برای لاغری نمی باشید مگر با اجازه پزشکتان.

چاقی نیز مانند لاغری دلایل و علت های مختلفی دارد. بعضی از بیماری ها مانند کم کاری تیروئید باعث چاقی می شوند. استفاده زیاد از چربی ها و شیرینی ها و غذاهای پرکالری نیز یکی دیگر از علت های چاقی می باشد. در بعضی از افراد چاقی به علت پرخوری اتفاق می افتد. این افراد اشتهای زیادی دارند و برای سیر شدن در هر وعده غذایی غذای زیادی می خورند. راه حل لاغر شدن این افراد کاهش اشتها می باشد. این افراد می توانند برای کاهش اشتها از داروهای گیاهی تجویز شده توسط پزشکان طب سنتی استفاده کنند و با خوردن دم نوش های گیاهی اشتهای خود را کم کنند. راه دیگری که برای کاهش اشتها وجود دارد مصرف قرص های لاغری و کاهنده اشتها می باشد. این قرص ها چنانچه توسط پزشک با توجه به شرایط بدنی شما تجویز شود باعث کاهش اشتها و لاغری شما خواهد شد. در ادامه به معرفی چند نمونه قرص و کپسول کاهش دهنده اشتها می پردازیم.

استفاده از قرص چربی ‌سوز را می توان آخرین تیر در تاریکی ناامیدی از کاهش وزن دانست. وقتی از همه جا ناامید شده اید و هیچ نتیجه ای ندیده اید، همه رژیم‌ها را امتحان کرده اما بعد از کاهش وزن چند کیلویی، دوباره به وزن قبل بازگشته اید، قرص چربی‌سوز ضرورتش را بیش از پیش نشان می دهد. راه حلی که به آسانی آب خوردن و گذاشتن یک قرص در دهان است. بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین قرص چربی‌سوز و لاغری در زمان کوتاه هستند.

اگر می خواهید در ماه 7 کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، با این بخش از نمناک همراه شوید تا طرز تهیه یک معجون بی نظیر داروی لاغری شکم بدون دردسر و صد در صد تضمینی را به شما بیاموزیم ، با مصرف این داروی لاغری گیاهی در صبحانه از اضافه وزن خود بکاهید و راحت تر به وزن ایده آل برسید.

این مخلوط سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت و بهبود گوارش و افزایش توان چربی سوزی بدن کمک می کند. همچنین این وعده غذایی در کاهش وزن بسیار موثر بوده و بهتر است برای لاغری سریع تر در کنار رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی منظم، مصرف شود.

برای تهیه این معجون بی نظیر لاغری همه مواد لازم را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید سپس آن را در ظرفی بریزید ودر فر به مدت 5 دقیقه قرار دهید.

منابع:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4_%D9%88%D8%B2%D9%86

https://www.beytoote.com/sport/andam/mistakes3-hinder2-loss.html

http://phpt.blogfa.com/post/210

https://laboratory-shop.blogsky.com/1399/08/25/post-191/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa

 

  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰
  • بهینه سازی
  • ۰
  • ۰

حب سورنجان شفای کردستان

حب سورنجان محصول دیگری از شفای کردستان می باشد که به منظور حل مشکلات عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول از بهترین مواد اولیه ساخته شده و برای درمان بیماری هایی مانند روماتیسم، دردهای مفصلی و سیاتیکی، یبوست، کاهش فشار خون و چربی، پاکسازی بدن و … مفید می باشد.

سورنجان، کلاله زعفران، آلوئه ورا، کتیرا و شکر سرخ ترکیبات سازنده این داروی گیاهی می باشد. این داروهای گیاهی با بهره گیری از طب سنتی و آزمایشگاه های تخصصی برای رسیدن به بالاترین اثرگذاری  با یک دیگر ترکیب شده اند.

لازم به ذکر است علاوه بر خاصیت بی شمار هر یک از اجزای ترکیبی، کتیرا و زعفران به عنوان مصلح صبر زرد ( آلوئه ورا) و شکر سرخ و زعفران به عنوان مصلح سورنجان در این دارو به کار رفته است.

ویژگی های کلی حب سورنجان شفای کردستان

✅ تولید ایران

✅ محصول شرکت شفای کردستان

✅ مناسب برای افراد بالای ۷ سال

✅ با ماندگاری دو ساله

✅ وزن خالص ۳۰ گرم

✅ به صورت حب یا قرص

✅ تولید شده از بهترین مواد اولیه

✅ بدون عوارض جانبی

✅ دارای مجوز از سازمان بهداشت غذا و دارو

موارد مصرف حب سورنجان

✅ درمان ورم مفاصل، روماتیسم، تسکین درد استخوان و درمان سیاتیک

✅ درمان نقرس

✅ تنظیم کردن چربی و فشار خون

✅ کنترل دیابت و قند خون

✅ افزایش قوای جنسی

✅ باد شکن و ضد نفخ

✅ افزایش قوای عمومی بدن و نیرو بخش

✅ ضد سرطان

✅ درمان یبوست و مسهل

✅ مفید برای لاغری و کاهش وزن ( در صورتی که بین غذا مصرف شود)

✅ معالجه و درمان یرقان و ورم طحال

ترکیبات حب سورنجان شفای کردستان

حب سورنجان دارای ترکیبات کاملا گیاهی و بدون عوارض جانبی می باشد. همان طور که گفته شد با تکیه بر طب سنتی اجزای این محصول با یک دیگر ترکیب شده تا اثرات نامطلوب سورنجان و صبر زرد به کمک کتیرا، زعفران و شکر سرخ اصلاح شود. برای آشنایی با نحوه عملکرد هر یک از اجزای این ترکیب شما را به مطالعه ادامه این مقاله دعوت می کنیم.

نقش ریشه سورنجان در حب سورنجان

سورنجان که با نام گل حسرت نیز شناخته می شود گیاهی علفی و پایا از تیره سوسنی ها است که در چمنزارها و مراتع مرطوب و خاک های سبک رشد می کند. سورنجان دارای پیاز بزرگ و گوشتدار است که در پوشش های نازک محفوظ شده است. این گیاه دارای ظاهری شبیه زعفران می باشد و به همین دلیل به آن زعفران علفزار نیز گفته می شود. تفاوت عمده آن با زعفران در تعداد پرچم ها و برآمدگی آن می باشد. گل های سورنجان ۶ پرچم و گل زعفران دارای ۳ پرچم است. هم چنین برآمدگی ریشه زعفران کوچک و تقریبا مدور است در حالی که ریشه سورنجان دراز می باشد.

✅ خواص مصرف سورنجان

✅ طبع این گیاه گرم و خشک است و در طب سنتی از ضماد این گیاه برای درمان نقرس و دردهای مفصلی استفاده می شود. سورنجان مسهل و تقویت کننده قوای جنسی نیز می باشد.

✅ با توجه به سمیت شدید سورنجان، موارد مصرف داخلی داخلی این گیاه نادر است و تنها در موارد حاد مانند حملات نقرسی و تب مالت استفاده می شود. در گذشته از این گیاه برای درمان تومورهای پوستیف کوندلیوم، پسوریازیس، التهاب همراه با نکروز عروق، التهاب تاندون ها، التهابات مجاری گوارشی، تشمع کبد، لوسمی حاد و مزمن، آلودگی به شپش، آسم و روماتیسم استفاده می شد.

✅ سورنجان بهترین دارو برای نقرس است و در داروهای ساخته شده برای این بیماری از عصاره سورنجان استفاده می شود.

✅ ترکیب آن با صبر زرد برای معالجه سیاتیک مفید است.

✅ ضماد آن برای تسکین درد استخوان ها و از بین بردن ورم ها در مواقع آسیب دیدگی خوب است.

✅ برای درمان ورم مفاصل و روماتیسم بسیار مفید است.

✅ درمان زخم های کهنه، معالجه یرقان و ورم طحال، تحریک و تقویت نیروی جنسی، جلوگیری از سرطان، باد شکن بودن و تقویت بدن از دیگر خواص مصرف سورنجان می باشد.

خواص پودر صبر زرد در حب سورنجان

صبر زرد که امروزه به عنوان آلوئه ورا می شناسیم یکی از گیاهانی ست که قبل از میلاد نیز مورد مصرف مردم بوده است. طبق روایات کلئوپاترا ملکه مصرف پوست خود را هر روز با آن ماساژ می داد. مصریان از صبر زرد برای مومیایی کردن مردگان خود نیز استفاده می کردند. در کتاب مقدس نیز از این گیاه فراوان یاد شده است.

صبر زرد از نظر طب سنتی دارای طبیعت گرم و خشک می باشد. برگ های آن ( برگ های آلوئه ورا) حالت ژله ای دارند و از این عصاره برای مصارف پزشکی استفاده می شود.

فواید مصرف صبر زرد ( آلوئه ورا)

✅ تصفیه خون

✅ معالجه اسهال خونی

✅ برطرف کردن خارش ناشی از گزیدگی حشرات

✅ درمان صرع

✅ بهبود آسم

✅ درمان اگزما

✅ از بین بردن گرفتگی های کبدی

✅ التیام زخم

✅ کنترل قند خون و کمک به بیماران دیابتی

✅ درمان ریزش مو

✅ از بین بردن یبوست و پاکسازی روده ها

✅ مرطوب کردن پوست

✅ مفید برای شست و شو و پاکسازی چشم و زخم های بدن

✅ تقویت عمومی بدن

✅ کاهش فشار خون و کمک به سلامت قلب

✅ مفید برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام

نقش صمغ کتیرا در حب سورنجان شفای کردستان

کتیرا صمغ و شیره گیاهی به نام گون است. گون درختچه های کوتاهی هستند که گونه های مختلفی دارند و در مناطق استپی و کوهستانی ایران رشد می کنند. کتیرا صمغی است که از ساقه گون گرفته می شود. این صمغ معمولا بر اثر شکافی که بر ساقه گون وارد می شود جاری شده و سپس خشک می شود. این شیره خشک شده را جمع کرده و به عنوان کتیرا در بازار عرضه می شود.

کتیرا ترکیبی چسبناک، بدون بو، بدون مزه و پلی ساکاریدهای محلول در آب است. صمغی که از گیاه گون به عنوان کتیرا گرفته می شود به صورت پولک یا ورقه های نازک پیچ خورده خشک می شود و بعد پودر می گردد. کتیرای خشک برای تبدیل شدن به ژل، آب را جذب می کند. تراکانتانتین ذرات اصلی تشکیل دهنده کتیرا هستند که به شدت محلول در آب هستند. در مقابل باسورین کم تر در آب محلول است اما ورم می کند و ژل کتیرا را تشکیل می دهد. کتیرا غنی از کلسیم و منیزیم است و حدود ۳ درصد حاوی پروتئین و آلکالوئید می باشد.

خواص کتیرای موجود در حب سورنجان برای سلامتی

✅ جلوگیری از سکته قلبی

✅ کنترل جریان خون شدید در طول دوره های قاعدگی

✅ مفید برای خانم های باردار

✅ جلوگیری از کمر درد

✅ مقوی

✅ مفید برای اختلالات شدید مانند سرفه و اسهال

✅ درمان سوختگی

✅ تقویت قوای جنسی مردان

✅ افزایش سایز سینه

✅ افزایش شیر مادران

✅ درمان یبوست و ملین

نقش شکر سرخ در حب سورنجان

شکر سرخ یکی از انواع شکر و نوع طبیعی آن است. شکر سرخ در واقع شکر خامی است که از عصاره اصلی گیاه نیشکر به دست می آید. هیچ ماده افزودنی شیمیایی در فرآیند تولید شکر سرخ دخالت ندارد و سرشار از انواع املاح، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. شکر سرخ طبیعت گرم و تر دارد و برای رفع سردی بدن مفید است.

این شکر طبیعی و خالص دارای میزان کالری و ساکاروز کمتری نسبته به انواع دیگر می باشد و رنگ آن وابسته به مزرعه کشت نیشکر، نوع نیشکر کاشته شده و میزان حرارت داده شده در هنگام پخت متفاوت است.

شکر سرخ یک ماده مغذی در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری های می باشد. این تریکب حاوی  آهن، آنتی اکسیدان، فیبر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و فسفر است. هم چنین مقادیر فراوانی از پروتئین، ویتامین و املاح معدنی در شکر سرخ وجود دارد.

خواص مصرف شکر سرخ

✅ درمان سرماخوردگی

✅ برطرف کننده گرفتگی صدا، باز کننده گلو و درمان ریه خشک

✅ ضد نفخ، ملین و درمان کننده یبوست

✅ برطرف کننده سودای بدن

✅ پاکسازی خون و تقویت کبد

✅ کم کالری و مناسب برای افراد تحت رژِم های لاغری

✅ شادابی و جوان سازی پوست

✅ استحکام استخوان ها و مفاصل

✅ جلوگیری از پیری زود رس

✅ درمان دردهای شکمی و التهابات معده

✅ تقویت قوای جنسی

نقش کلاله زعفران در حب سورنجان

چیزی که ما به عنوان زعفران می شناسیم و از آن در پخت غذاها استفاده می کنیم در واقع کلاله گل زعفران می باشد. زعفران از زمان های بسیار دور در ایران و هندوستان کشت می شد و بعدها توسط اعراب در قرون وسطی به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا معرفی شد.

زعفران از قدیم به عنوان یک داروی خانگی برای درمان دردهای معده، گرفتگی عضلات، سرفه، گرفتگی های ریوی مانند آسم و داروی آرامش بخش برای درمان لثه و دندان استفاده می شد. در چند سال اخیر تحقیاقات فراوانی بر روی خواص ضد سرطانی زعفران انجام شد. کارتنوئیدهایی که در زعفران وجود دارند حالت توموری بافت را کاهش داده و یا شروع حالت سرطان زایی را در بافت هایی مانند کبد انسان به تاخیر می اندازد.

ترکیبات زعفران چربی سرم خون را کاهش داده و اکسیژن بافت ها را افزایش می دهند. کروسین و کروستین خواص پاک کنندگی دارند و خطر آسیب های بافتی را کاهش می دهند. خاصیت ضد افسردگی زعفران مقاومت بدن را نسبت به بسیاری بیماری ها افزایش می دهد. هم چنین باعث افزایش حساسیت سلول ها به انسولین و کاهش فشار خون می گردد.

طریقه مصرف حب سورنجان

✅ میزان مصرف طبیعی برای حب سورنجان بین ۳ تا ۶ عدد حب در روز می باشد.

✅ برای کاهش وزن و رفع چربی های دور شکم و پهلو، حب سورنجان را بین غذا و همراه با آب مصرف کنید.

✅ این محصول را باید در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری کنید.

عوارض مصرف حب سورنجان

🔴 با توجه به گیاهی بودن این محصول، در صورتی که طبق دوز مشخص شده و توصیه شده مصرف گردد مشکلی برای شخص مصرف کننده در پی نخواهد داشت.

🔴 در صورت داشتن حساسیت به هر یک از اجزای این محصول مصرف آن را قطع کنید.

موارد منع مصرف حب سورنجان

🔴 بیماران قلبی

🔴 زنان باردار

🔴 کسانی که دیابت دارند و از داروهای شیمیایی استفاده می کنند، دوز داروی مصرفی باید به گونه ای باشد که دچار افت قند خون نگردند.

🔴  بیمارانی که فشار خون پایین دارند با احتیاط باید از حب سورنجان استفاده کنند تا باعث افت فشار خون نگردد.

  • بهینه سازی