میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی

میکروسکوپ های نوری آزمایشگاهی و صنعتی | میکروسکوپ فلوئورسانس | میکروسکوپ دو کانونی | میکروسکوپ تفرق فاز | میکروسکوپ زمینه روشن | میکروسکوپ زمینه تاریک

پیام های کوتاه
  • ۵ فروردين ۹۷ , ۰۰:۴۷
    تست
  • ۰
  • ۰

به معنای واقعی دکوری مناسب برای روی اپن کلمه دکوری مناسب برای روی اپن دکور میز خود را با بالا بردن آن در قفسه های باز بالا ببرید. به گفته کارشناسان طراحی داخلی پارک اند اوک، این یک ایده عالی است، به خصوص برای آشپزخانه های کوچک. قفسه های باز جلوه ای مشابه با دکوراسیون زیبای میز ایجاد می کند اما فرصت های بیشتری برای استفاده از فضای پیشخوان می دهد.
این پست شامل پیوندهای مربوط است. یعنی وقتی روی برخی از لینک‌های این پست کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه‌ای برای شما دریافت می‌کنم. تمام نظرات من متعلق به خودم است.

به کانترهای آشپزخانه خود خوب نگاه کنید. برو جلو، منتظرم!

خب چی دیدی کلفت؟ ظروف کنار گذاشته نشده است؟ میزهای پر از وسایل کوچک آشپزخانه؟ اگر گفتید بله، پس این پست برای شماست!

و اگر گفتید نه، این پست برای شما هم هست!

راستی این پست برای هرکی دکوری مناسب برای روی اپن که آشپزخونه داره!

امروز ایده های عالی زیادی برای تزئین میز آشپزخانه به اشتراک می گذارم. و نه فقط تزئینات واقعی، بلکه ایجاد کانترها، این سطوح اصلی آشپزخانه، چه چیزهایی مفید و جذاب هستند!

در اینجا 7 ایده برای تزئین میز آشپزخانه شما وجود دارد.

میزهای پیشخوان را مرتب نگه دارید


میزهای آشپزخانه یک آهنربای درهم و برهم هستند. و نه تنها درهم و برهمی، بلکه تعداد زیادی وسایل کوچک، ظروف، شیشه، قهوه‌ساز، لیوان، بشقاب، غذای سگ، مداد، بطری کت‌آپ، آسیاب فلفل، خوک‌های نمک و کاغذ و خیلی چیزهای دیگر را نیز جمع‌آوری می‌کنند!

میزهای آشپزخانه واقعاً دو هدف اصلی را انجام می دهند.

آماده سازی غذا
به ما در انجام سایر کارهای آشپزخانه کمک کنید
اما من فکر می کنم جایی برای تزئین آنها نیز وجود دارد و آنها را نه تنها کاربردی، بلکه افسانه ای نیز می کند!


مهم نیست چقدر فضای پیشخوان دارید، از آن به گونه ای استفاده کنید که گویی طلاست!

بنابراین اولین ایده و بهترین توصیه من این است که آنها را پاک و پاک کنید. همه چیز را از روی آنها بردارید و از ابتدا شروع به تزئین آنها کنید!

بی رحم باش! هر چیز درهم و برهم یا غیر ضروری به سطح پیشخوان شما برخورد نمی کند!

من هرگز کسی نبودم که هیچ یک از وسایل کوچک آشپزخانه ام (به جز قهوه سازم) را روی پیشخوان آشپزخانه بگذارم.

مگر اینکه چندین بار در روز از آن دکوری مناسب برای روی اپن استفاده کنید شلوغ است! من بیشتر وسایلم را در کمد انباری کنار یخچال دارم.

کابینت با وسایل آشپزخانه کوچک
من سرخ کن هوا را در بالای خشک کن و میکسر را زیر پیشخوان در سمت چپ اجاق گاز نگه می دارم.


ما اغلب از توستر خود استفاده می کنیم. اما تکان دادن خرده های آن هر بار که از آن استفاده می کنیم و آن را در کابینت قرار می دهیم چندان سخت نیست؟ میز من تمیزتر می ماند و توستر ما هم همینطور!

من هیچ چیز را روی پیشخوان آشپزخانه خود نگه نمی دارم که کاملاً ضروری نیست، و بسیاری از وسایل آشپزخانه وجود دارد که مطلقاً ضروری نیستند!

شروع به تمیز کردن تمام میزهای دکوری مناسب برای روی اپن خود کنید و وسایل غیر ضروری را کنار بگذارید! و همیشه آنها را تمیز کنید و بعد از هر بار استفاده کنار بگذارید.

سینک خود را تمیز کنید
قسمت سینک آشپزخانه که با گیاهان تزئین شده است
من می دانم که این یک پست در مورد کانتر است، اما فکر می کنم کانتر و سینک ما دست به دست هم می دهند. آشپزخانه زمانی که پیشخوان ها نامرتب است و همچنین وقتی ظروف در سینک انباشته می شوند، آشفته به نظر می رسد!
هرگز از جسور بودن در فضاهای کوچک نترسید. سرامیک های جذاب برای ظروف، تخته های برش چوب، و دسته های گل و گیاه باعث می شود این آشپزخانه کوچک بروکلینی که در Homepolish دیده می شود، احساس راحتی بیشتری داشته باشد.
یکی از جذاب ترین املاک و مستغلات در خانه شما پیشخوان آشپزخانه شماست! ما می خواهیم آنها کاربردی و زیبا باشند! امروز بیایید در مورد ایده هایی برای تزئین پیشخوان آشپزخانه شما دکوری مناسب برای روی اپن صحبت کنیم.


طراحی داخلی پارک و بلوط با ایجاد دکوراسیون از قطعات آشپزخانه هدفمند، ظاهری قابل زندگی ایجاد می کند. با سرمایه گذاری روی گلدان های زیبا، تخته های برش و سایر ابزار آشپزخانه، اقلامی از این قبیل می توانند هدفی دوگانه برای افزودن زیبایی و کارایی ارائه دهند.

  • ۰۰/۰۹/۰۲
  • بهینه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی